לא התאושש: גל כהן יודיע מחר על פרישה מכדורגל

פורש. גל כהן
פורש. גל כהן | צילום: ערן לוף

בלם הפועל חיפה לא החלים מפציעתו הקשה ויסיים את הקריירה בגיל 33

(גודל טקסט)

גל כהן, בלמה של הפועל חיפה, יודיע מחר במסע"ת חגיגית על פרישה מכדורגל. הבלם הותיק בן ה-33, שנפצע בתחילת העונה וסובל בין היתר מקרע ברצועה הצולבת ובמיניסקוס, לא מצליח להתאושש מפציעתו כבר תקופה ארוכה, שהובילה אותו להחלטה לפרוש מכדורגל. כהן, שהחל את הקריירה בנוער של מכבי חיפה, חתום עד תום העונה בשורות האדומים מהכרמל, אליה הגיע בתחילת העונה שעברה מבני יהודה.

 

בתוך כך, בהפועל חיפה ממשיכים בהכנות לקראת משחק הליגה בשבת (18:00) מול בני סכנין בסמי עופר. האדומים מהכרמל עדיין לא ניצחו העונה בליגה באיצטדיונם הביתי והם מגיעים לאחר שלושה משחקים ללא ניצחון, שהורידו אותם מתחת לקו האדום.

 

למרות פתיחת עונה מדשדשת, מעמדו של המאמן טל בנין יציב, ונכון לעכשיו הוא מקבל גיבוי מלא מהבעלים יואב כץ, שהצהיר כי פיטורים אינם על הפרק. יחד עם זאת, גורם במועדון אמר לספורט1, כי במידה ולא יראו שיפור בתוצאות, ישקלו לערוך שינוי בעמדת המאמן.

 

"אנחנו מקווים להשיג ניצחון ליגה ראשון בסמי עופר", אמר שחקן הקבוצה לספורט1, "ברור שהעובדה שעדיין לא ניצחנו בבית מדאיגה, בעיקר עכשיו שירדנו מתחת לקו האדום, אבל הטבלה עדיין צפופה, כך שניצחון או שניים יכולים לשנות את כל התמונה".

 

היום לאחר האימון הבוקר, יצאה הקבוצה לפעילות גיבוש, שכללה משחק באולינג בחוצות המפרץ וארוחת צהריים משותפת.

 


כדור מסוג אחר. שחקני הקבוצה בבאולינג (דוברות הפועל חיפה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי