2 אוהדי מכבי ת"א נעצרו והורחקו מהמגרשים

קרלוס גרסיה. הדרבי שלו
קרלוס גרסיה. הדרבי שלו | צילום: מני בן ארי

משליך האבוקה הורחק ל-90 יום. וגם, קרלוס גארסיה מאושר: "אני מכביסט"

(גודל טקסט)

תחושות מעורבות במכבי ת"א אחרי הדרבי. קרלוס גרסיה אמנם הציל את סלבישה יוקאנוביץ' עם נגיחה בדקה ה-86 שהכריעה אמש (שבת) את הדרבי ב-0:1 שמנע שאלות רבות.

 

ועדיין, אין ספק כי מכבי תל אביב של יוקאנוביץ' היא הקבוצה החלשה ביותר מאז עידן ג'ורדי קרויף והמאמנים הזרים אוסקר גרסיה, פאולו סוזה ופאקו אייסטראן.

 

 

הקשר דור פרץ שהרבה להחמיץ העיד: "היתה לי החמצה גדולה, למזלי קרלוס גרסיה כבש ומנע תיקו. הציפיות של האוהדים והפרשנים גבוהות ולא תמיד גם בניצחונות היכולת גבוהה. אולי בשל ההחמצה הגדולה הגול נשמר למשחק נגד פורטו ביום רביעי".

 

"השער שלי הוא פיצוי על כל מה שעברתי. אני מרגיש מכביסט ואוהב את המועדון. מי יודע מתי אכבוש פעם נוספת נגד הפועל ת"א", הוסיף קרלוס גרסיה שהתייחס גם לחואן פאבלו. "דיברתי איתו והוא איחל לי הצלחה בדרבי. לא אני צריך לתאר מה הוא הרגיש כשהוחלט שהוא יעזוב כי אלה דברים שלו, אבל אני יכול לומר שאני אוהב אותו כאדם וכשחקן. אגיד את האמת, כששיחקתי בהרכב בפורטו הוא היה יותר מאושר ממני שאני משחק בליגת האלופות. אין למכבי תל אביב אוהד יותר גדול בספרד מחואן פאבלו".

 


חגיגות צהובות כמיטב המסורת. למי אכפת מהיכולת? (מני בן ארי)

 

אבי ריקן אמר לאתר הרשמי של מכבי ת"א: "זה הלך לכיוון של 0:0 אבל אני חושב שתמיד היינו מרוכזים ודרוכים, למדנו את הלקחים מהמשחק האחרון וכיף לנצח דרבי ראשון." לקראת פורטו אמר: "היינו קצת בהלם במשחקים הראשונים אבל לאט לאט, אנחנו מתחילים להיכנס לענייני".

 

בתוך כך, המנהל המקצועי ג'ורדי קרויף רואה את הנעשה ובשיחות שלו עם מיץ' גולדהאר הוא בוודאי מחויב בהסברים ובמציאת פתרונות בעיקר בשל אמירותיו והצהרותיו על זכייה בתואר האליפות כיעד ראשון של המועדון בעיקר כשהצ'מפיונס הפך לחסר סיכוי.

 

במועדון מתוכנן שינוי בסגל השחקנים בחלון ההעברות בחודש ינואר. לפחות שני שחקנים זרים ינחתו בקריית שלום ומתוך המבחר המצומצם בשוק הישראלי עשוי שחקן מקומי להגיע.

 


איגיבור על אזרחי. בקרוב שוב כשחקן (עדי אבישי)

 

במקביל, הקשר הניגרי נוסא איגיבור טוען כי אינו חש בכאבים ויצטרף לאימוני הקבוצה ואף ייכלל בסגל נגד פורטו.

 

ובנושא אחר, אמש, עם פתיחת הדרבי, הודלקו ביציע מכבי תל אביב צמד אבוקות, כאשר אחת מהן אף הושלכה לכר הדשא. האוהד שהשליך את האבוקה נעצר אמש והובא היום (ראשון) לדיון בבית המשפט השלום בת"א.

 

בסיום הדיון הוחלט לשלוח את אותו אוהד למעצר בית לארבעה ימים ולהרחיקו ממגרשי הכדורגל ל-90 ימים. אוהד נוסף, שנעצר בגין תקיפת שוטר, הורחק על ידי בית המשפט ממגרשי הכדורגל למשך חודשיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי