בהפועל ת"א בטוחים: אלי גוטמן ימונה למאמן בקרוב

דיכאון אדום. הפנים קדימה?
דיכאון אדום. הפנים קדימה? | צילום: עדי אבישי

אחרי הדרבי, סוגיית המאמן על הפרק, יחכה לינואר? ורטה: "עוד נדבר חזק"

(גודל טקסט)

אחרי הדרבי המאכזב, וכשהפועל ת"א ספגה אמש (שבת) הפסד נוסף 1:0 למכבי ת"א, הפסד שלישי ברציפות, הסוגייה הבוערת בחודורוב היא סוגיית המאמן.

 

האם אלי גוטמן ימונה למאמן הפועל תל אביב בימים הקרובים? גורמים בהפועל בטוחים שהחתימה של המאמן הלאומי לשעבר היא ברת ביצוע וקרובה, אלא שבסביבת המאמן טוענים אחרת ומבהירים שעד ינואר, בעוד כחודשיים, אין מה לדבר.

 

 

גם לגבי המאמן הנוכחי וואליד באדיר הדעות חלוקות ולצד מחמאות שקיבל מחלק מראשי הפועל, ישנם כאלו שרואים את הדברים בצורה קצת שונה. "זאת היתה אנטיתזה להפועל תל אביב", הודו בחודרוב. "זאת מכבי החלשה בשנים האחרונות ולא בעטנו לשער כל המשחק – זה עצוב".

 


גוטמן. שוב בחודורוב? (אודי ציטיאט)

 

האדומים ירדו אל מתחת לקו האדום כשעשויים למצוא עצמם גם בתחתית ליגת העל בתום המחזור. חדר ההלבשה של הפועל תל אביב נראה בסיום הדרבי כמו לאחר שדה קרב, אחרי שחלק מהשחקנים השליכו בקבוקי מים וחפצים נוספים על רצפת חדר ההלבשה כתוצאה מהתסכול האדיר שנבע מההפסד. המגן איעד אבו עביד היה עצבני במיוחד בסיום ורק בעזרתם של שחקנים אחרים בקבוצה, נרגע בחדר ההלבשה רגע לפני שיצא משליטה.

 

"זה לא נכון שאנחנו לוזרים. קורה שאנחנו מפסידים, כואב הלב, אבל אנחנו נדבר השנה חזק בליגה. הפועל תשחק כדורגל יותר טוב ואנחנו מאמינים בזה", העיד המגן עופר ורטה.

 


ורטה בפעולה. אופטימי (עדי אבישי)

 

המגן הוסיף: "קשה לקבל שער בדקה כזו קריטית. צריך להרים את הראש, אסור להתבכיין. נקווה שבמשחק הבא ננצח".  

 

במקביל, יו"ר הפועל ת"א וחבר הוועד המנהל של עמותת "האדומים", בארי בן זאב, החליט לסיים את תפקידו הרשמי בעמותה ולהמשיך להתמקד בתפקידו במועדון.

בן זאב ציין: "לעמותה יש תפקיד חשוב בעצם קיומה של הפועל ת"א. בשנה שעברה היא הובילה את המהלך להוצאת המועדון מידיו של חיים רמון, מה שסלל את הדרך להגעתו של אמיר כבירי. אני נשאר חבר עמותה ואמשיך לשתף פעולה עם הוועד המנהל שלה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי