"אם אנחנו רוצים צמרת, חייבים לגלות יציבות"

שחקני קש. פספוס
שחקני קש. פספוס | צילום: עדי אבישי

אכזבה בק"ש אחרי ה-0:0 עם עכו: "מהמשחקים שנצטער עליהם"

(גודל טקסט)

אכזבה גדולה בהפועל קרית שמונה לאחר ה- 0: הביתי החלש אמש (שבת) מול הפועל עכו, במהלכו הציגה סגנית האלופה יכולת רעה וסיימה משחק שני ברציפות ללא ניצחון, שהרחיק אותה מפסגת הטבלה.

 

"יצאנו מהמשחק בתחושה לא טובה", הודה שחקן הקבוצה. "לא רק התוצאה מאכזבת מבחינתנו, גם הדרך בה שיחקנו. ציפינו להיות יותר מסוכנים ופשוט יותר טובים. זה משחק שני ברציפות שאנחנו מאבדים נקודות חשובות וחבל".

 

 

על חוסר היציבות של הקבוצה אמר: "לצד משחקים מצוינים שלנו כמו הניצחון על הפועל תל אביב, אנחנו גם מציגים משחקים פחות טובים כמו מול בני יהודה ואתמול מול עכו, אם אנחנו רוצים להישאר בצמרת אנחנו חייבים לגלות יותר יציבות ולקחת נקודות מול קבוצות כמו עכו, בטח שבבית שלנו".

 

"זה אחד המשחקים החלשים שהיו לנו לאחרונה, כמעט ולא הגענו למצבים", אמר שחקן נוסף בקבוצה. "זה מאכזב, כי זה מסוג המשחקים שאחר כך נצטער שלא הוצאנו בו נקודות. אנחנו עדיין בחלק העליון של הטבלה וזה חשוב, אבל נצטרך לדעת לשמור על זה, ובשביל זה צריך לדעת להכריע משחקים שאתה גם פחות טובים של הקבוצה".

 

חסארמה. ילמד מזה? (ערן לוף)

 

"ברור שרצינו לנצח את המשחק הזה", אמר מאמן הקבוצה סאלח חסארמה. "אבל יש גם משחקים כאלה בהם הקבוצה היריבה מסתגרת וקשה לפצח את ההגנה ולא הצלחנו לשים את הגול שיפתח את המשחק. אנחנו נלמד מזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי