"טוב יעשה אלישע אם לא יתקרב להפועל, הם צבועים"

טייב. יש אנשים בתקשורת שפשוט מלבים את הפועל
טייב. יש אנשים בתקשורת שפשוט מלבים את הפועל | צילום: יוסי אלוני

איתן טייב מפגיז: "לא היה שום דבר במשחק הזה, שנאת החינם לא פוסקת"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב נמצאת בימים אלו בעין הסערה בכל הקשור למינוי מאמן לקבוצה. לאחר שארגון האולטראס התנגד בנחרצות למינויו של אלישע לוי למאמן הקבוצה, בשל העובדה שאימן את הפועל בית שאן בזמן משחק נגד בית"ר ירושלים ב-1998, במה שמכונה "משחק השרוכים", הדמות המזוהה ביותר עם המשחק התפנתה לשוחח עם ספורט1 על כל הסוגייה.

 

מדובר כמובן באיתן טייב, אותו סימנו אוהדי הפועל כדמות המרכזית במשחק, שלטענתם לא הוכרע בצורה ספורטיבית ומנע מקבוצתם זכייה באליפות. טייב החליט לשבור שתיקה לא קצרה, ולא הפסיק להפגיז.

 

 

נגד אף אחד מהמשחק לא נפתחו תיקים פליליים. טייב (יוסי אלוני)

 

"האם אלישע לקח חלק באיזשהו פשע, או במשחק שהיה בו פשע?", תוהה טייב, בראיון בלעדי "האם יש למישהו מהמשחק תיקים פליליים? מישהו הורשע? ההסתה הזאת פשוט לא פוסקת".

 

"אני יכול להגיד דבר אחד: במשחק הזה לא היה שום דבר. ככה הדעה שלי הייתה, וככה היא תמיד תישאר", הצהיר בנחרצות, והפנה אצבע מאשימה כלפי הלוחשים בלהבות "העובדה שעד רגע זה התקשורת מכנה את המשחק הזה "משחק השרוכים" היא קשקוש אחד גדול. יש תרומה גדולה להרבה אנשים בתקשורת שפשוט מלבים את כל המערכת הזאת שנקראת הפועל תל אביב".

 

"יש צביעות אדירה סביב הקבוצה הזאת וסביב המערכת הזאת", טוען השחקן כלפי המועדון האדום, שהחתים לאחר מכן דמויות ששיחקו בבית"ר באותו משחק "אם זה דרור קשטן, שהיה שותף למשחק הזה, ואם זה יוסי אבוקסיס שהיה שותף למשחק הזה, ואם זה פישונט היה שותף למשחק הזה. מדובר פשוט בשנאת חינם".

 

כבש את שער הניצחון במשחק, וקצת יותר משנה אח"כ כיכב גם בהפועל ת"א. פישונט בימיו בפרנקפורט, בה שיחק בשנה שבין בית"ר להפועל (gettyimages)

 

"שנאת החינם כובשת שם את הכל. פשוט לא להאמין שבעם ישראל, במדינה שלנו, בימים הקשים האלה, אתה רואה שנאה לא מבחוץ אלא מבית, שנאה לא פוסקת ברמה הכי נמוכה שיכולה להיות".

 

"הפועל תל אביב חד משמעית מפסידה מזה שהיא לא תמנה את אלישע", קובע טייב. "אלישע זה המאמן הטוב ביותר שיש בארץ, וכל השיקולים של הקהל ואנשים מסביב מנהלים את כל הכל ואומרים לאנשים במועדון איך להתנהג, זו תעודת עניות לכדורגל שלנו". גם על כבירי היה לבלם העבר מה להגיד: "ניהול של בן אדם שמביא את הכסף שלו ומקבל את ההחלטות. אז כנראה שבעסקים שלו הוא יודע לקבל החלטות, בכדורגל הוא לא יודע לקבל החלטות".

 

"בכלל, טוב יעשה אלישע לוי אם לא יתקרב לשם, כי הקריירה שלו כל כך מפוארת כדי לשמור על השם הטוב שלו".

 

עדיף שלא יתקרב להפועל ת"א. אלישע לוי (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי