ההרכב המנצח ימשיך: דראפיץ' ישמור על ה-11

רוצים ניצחון שלישי ברציפות. שחקני ביתר
רוצים ניצחון שלישי ברציפות. שחקני ביתר | צילום: דני מרון

לידור כהן יהיה כשיר למשחק נגד מכבי חיפה, טרם ברור אם כחילה יהיה בסגל

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ממשיכה בהכנות לקראת המשחק ביום נגד מכבי חיפה. שחקני הקבוצה שוחחו היום על העובדה שלא יפגשו את הקפטן שלהם מהעונה שעברה, אופיר קריאף ולא את חברם לשעבר קובי מויאל, הראשון בשל הרחקה והשני בשל פציעה. עבור המגן הימני אלעד גבאי המשחק יהווה הזדמנות להוכיח למאמן רוני לוי שלא רצה אותו העונה בסגל הקבוצה כי טעה.

 

בבית"ר מבקשים המשכיות ורוצים ניצחון ליגה שלישי ברציפות כדי להיאחז בצמרת העליונה ולהתקרב לשתי המובילות, הפועל באר שבע ומכבי תל אביב.

 

 

החלוץ לידור כהן מחלים מהפציעה הקלה ברגלו ויהיה כשיר למשחק החשוב. הקבוצה מהבירה תשמור על ההרכב מהשבועיים האחרונים, כשהבלם טל כחילה יידע רק מחר אם הוא יהיה בסגל למשחק או שמא ימשיך לשבת ביציע הכבוד, בשל ההשתהות שלו במתן תשובה להצעת החוזה החדשה שקיבל לשלוש שנים נוספות. כ-3000 אוהדים צפויים ללוות את הקבוצה לאצטדיון סמי עופר.

 

צפוי להיות כשיר. לידור כהן (דני מרון)

 

המאמן סלובודאן דראפיץ' מקיים אסיפות ושיחות עם השחקנים כדי לשמור על הדריכות. בין היתר הציג הסרבי לשחקנים קטעי כדורגל ממועדוני צמרת באירופה ששומרים על יציבות לאורך זמן ואינם מורידים את קצב המשחק, ההתלהבות והיכולת לאחר התעלות במשחקיהם.

 

הקשר פבלו דה לוקאס יטוס לטיפולים בפציעה בברכו בספרד לאחר שקיבל אישור מהבעלים אלי טביב. הספרדי ישוב בתוך שבוע וחצי לאימוני הקבוצה. המגן תומר ירוחם, שטוען שהוא חולה, לא הגיע לאימוני הקבוצה מזה כעשרה ימים. נראה כי השחקן, שאינו זוכה לאמונו המקצועי של דראפיץ', יעזוב את הקבוצה בחודש ינואר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי