הפועל באר שבע התעניינה בדייגו קאצ'ובה

קאצ'ובה. הקבוצות הגדולות בעקבותיו
קאצ'ובה. הקבוצות הגדולות בעקבותיו | צילום: ערן לוף

בנגב בחנו אפשרות לצרף את הברזילאי של סכנין בעקבות פציעת בוזגלו

(גודל טקסט)

בבני סכנין עדיין ממתינים לחלוץ הברזילאי, פביאנו אלבס, שהיה אמור לנחות אתמול (רביעי) בארץ. השחקן לא הורשה לצאת מברזיל מאחר שהדרכון שלו היה בתוקף עד ינואר, ולא לחצי שנה כנדרש.

כעת השחקן וסוכנו מטפלים בניירת הדרושה והחלוץ צפוי להגיע לישראל ביום רביעי הבא. אלבס יבחן בשורות נציגת המגזר ובמידה שירשים את הצוות המקצועי, יוחתם עד תום העונה.

מנגד, מגן הקבוצה איגור יובאנוביץ', כבר קיבל הודעה שאינו בתוכניות של המאמן אלי כהן והצדדים מנהלים משא ומתן בנוגע לגובה הפיצוי של השחקן. הקרואטי חתום לעוד שנה וחצי במועדון וכרגע קיימים פערים בין ההנהלה לבין השחקן בנוגע לגובה הפיצוי. המגן עתר היום למוסד לבוררות נגד קבוצתו ע"י עורך הדין רן קידר. הסרבי דורש שיחרור בחלון הקרוב, וכי עד אז יתאפשר לו להתאמן עם הקבוצה. 


 

שני שחקנים נוספים שעשויים לעזוב את המועדון הם צמד הקשרים הברזילאים דייגו קאצ'ובה וזאורז'יניו. השניים חתומים עד תום העונה, אך מספר קבוצות בליגת העל, ביניהן גם חלק מ"הקבוצות הגדולות", הביעו עניין בקשרים ולא מן הנמנע שאחד מהם יעזוב כבר בחלון העברות בינואר.

איתן מזרחי, הסוכן של השניים, אישר את הפרטים בשיחה עם ספורט1: "לא הייתה עדיין פנייה רשמית, אבל הייתה התעניינות לגבי שניהם מצד מספר קבוצות בליגת העל".

גורם המקורב לשחקן אף ציין שהפועל באר שבע התעניינה בקאצ'ובה, נוכח פציעתו המתמשכת של מאור בוזגלו, שצפוי להיעדר לתקופה ממושכת מהמגרשים. רק אתמול פרסמנו בספורט1 כי הפועל ב"ש שוקלת לצרף שחקן זר בחודש ינואר בעקבות פציעת בוזגלו.

קאצ'ובה רואה אדום. בדרך לבירת הנגב? (ערן לוף)

סכנין תארח בשבת את בני יהודה ותנסה לחזור למסלול הניצחונות לאחר תיקו והפסד ושני משחקיה האחרונים. נציגת המגזר רחוקה שתי נקודות בלבד מהקו האדום ובמועדון רוצים להימנע ממאבקי תחתית כבר בשלב מוקדם של העונה. מהמשחק יעדר אברהם פאס הפצוע, כאשר גם אלדר חסנוביץ', שלא כשיר במאת האחוזים, בספק למשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי