סולחה בין אבו יונס לכהן: "טובת המועדון מעל הכל"

אלי כהן ואיציק כהן. אחד בסולחה
אלי כהן ואיציק כהן. אחד בסולחה | צילום: ערן לוף

המאמן והיו"ר נפגשו. קנדיל עשוי לשוב לשער, הבלם איציק כהן חתם

(גודל טקסט)

אחרי העימות הקולני בין המאמן אלי כהן ויו"ר המועדון מוחמד אבו יונס בסיום ה-2:2 הדרמטי של בני סכנין נגד בני יהודה בדוחא בשבת, נפגשו השניים ליישר את ההדורים.

 

"נפגשנו והייתה שיחה ברוח טובה, זה מאחורינו", אמר אבו יונס בשיחה עם ספורט1, "לא באנו. להתנגחויות, המטרה של כולנו היא טובת הקבוצה ומה שנכון עבורה זה מה שנעשה. רוח הדברים לא היו של אולטימטום".

 

 

היו"ר התייחס גם לסוגיית עמדת השוער, סלע המחלוקת בין השניים: "הייתה מחלוקת וסיכמנו שהצוות המקצועי יבדוק וישקול את הדברים". בהמשך הוסיף: "בתקופה האחרונה היו תוצאות לא טובות, זה לא סוד. ישבנו בשביל לבדוק איפה צריך לתקן. אנחנו יודעים איפה הבעיות שלנו. הפגרה באה לנו בזמן לתקן את הליקויים. אני מקווה שנבוא מוכנים למשחק מול כפ"ס ונחזור עם נקודות".

 

אחת הבעיות אליהן כיוון אבו יונס היא חוליית ההגנה, שספגה לא מעט ביקורות במועדון וובשל כך התחזקה הקבוצה בבלם איציק כהן, ששיחק בעונה שעברה במועדון והיום חתם עד תום העונה ויעמוד לרשותו של המאמן כבר במשחק הליגה הקרוב מול הפועל כפ"ס בשבת הבאה.

 


קנדיל. יחזור לשער? (ערן לוף)

 

בתוך כך, החלוץ הברזילאי פבאינו אלבס צפוי לנחות היום בארץ ויצטרף לאימוני הקבוצה. אם ירשים את הצוות המקצועי יוחתם עד תום העונה, עם אופציה לשנה נוספת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי