פינטילי: "הליגה בישראל טובה מהרומנית"

| צילום: עדי אבישי

קפטן הפועל ת"א וחובאן התראיינו במולדתם: "הכדורגל פה מאד מקצועי"

(גודל טקסט)

העיתון 'גאזטה ספורטירולור' שלח לישראל כתב וצלם כדי לראיין את הרומנים המשחקים בארץ. הוא ראיין את אוביידו חובאן מהפועל באר שבע ומיחאי פינטילי מהפועל תל אביב. אתמול (שלישי) פורסמו שלושה עמודים בעיתון על השחקנים כולל תמונות שלהם. חובאן צולם בביתו בבאר שבע בקומה ה-24.

 

פינטילי אמר בראיון, כי הפועל תל אביב מגלה חולשה והמועדון צריך להתחיל מחדש את הבנייה שלו. "לא פתחנו טוב את העונה והמצב המקצועי במועדון משפיע על כולם וגם עלינו הרומנים. החיים בתל אביב מצוינים והעיר יפה", אמר שחקן הרכש שמונה לקפטן.

 

 

לדבריו: "הבעיה היחידה היא שהפועל נבנתה מחדש. החליפו פה 20 שחקנים בקיץ וקשה מאוד להתחיל מאפס. אני מקווה שנעלה על המסלול הנכון ונתחיל לטפס במעלה הטבלה".

 

הקפטן שחגג את יום הולדתו ה-31 אמר: "הליגה הישראלית טובה מהליגה הרומנית. אולי יבקרו אותי על זה, אבל אני אתמודד עם כאלה שלא יודעים בדיוק מה רמת הכדורגל בישראל. לליגת העל יש נציגה בליגת האלופות ולרומניה אין".

 

שער העיתון 'גאזטה ספורטירולור'

 

פינטילי גם אמר: "בבית אנחנו משחקים מול אצטדיון מפוצץ והאוהדים מלווים אותנו גם למשחקי חוץ. באחד המשחקים פיגרנו 3:0 והאוהדים עודדו גם בדקה ה-90. הם קראו לנו אליהם וזכינו לעידוד. זה לא היה קורה ברומניה".

 

הוא נשאל האם הוא יכול להוות בין המצב ברומניה בסטיאווה בוקרשט להפועל תל אביב ואמר: "יש מעט שחקנים מנוסים בהפועל והקבוצה לא חזקה. אנחנו לא ברמה של מכבי תל אביב ובאר שבע".

 

חובאן אמר כי הוא: "נהנה מכל רגע בבאר שבע. כולם שאלו אותי למה אני הולך לישראל ובינתיים ברור לכולם שעשיתי צעד נכון. הכדורגל פה מאד מקצועי, לפחות בקבוצה שלי. יש לנו אצטדיון חדש והניהול מצוין".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי