בן רייכרט עשוי לקבל את סרט הקפטן ע"ח פינטילי

רייכרט. מחליף ראוי?
רייכרט. מחליף ראוי? | צילום: עדי אבישי

הרומני מאכזב ולא מחובר: "הוא לא דמות על לשחקנים". במועדון הכחישו

(גודל טקסט)

בהפועל ת"א עומדים לבצע שינוי בעמדת הקפטן בקבוצה. לספורט1 נודע כי בהנהלת הקבוצה, בשיתוף הצוות המקצועי הוחלט לאחר לבטים כי הקפטן הנוכחי, מיחאי פינטילי, שמונה ע"י ססאר מניונדו המאמן לשעבר, אינו עונה לכאורה על דרישות הקפטן ואינו מחובר לשאר שחקני הקבוצה ולכן סרט הקפטן עשוי לעבור בקרוב לידו של הקשר בן רייכרט כאשר שמואל שיימן יהיה הקפטן המשותף. זאת עפ"י רצונו של המאמן החדש, גיא לוי.

 

פינטילי, שאף התראיין ברומניה והעביר ביקורת על בניית סגל הקבוצה ותמהיל הגיל של הסגל, מאכזב בגדול גם מבחינה מקצועית את ראשי הפועל, שתלו תקוות גדולות בקשר הפותח של נבחרת רומניה, אולם אצל האדומים היכולת של פינטילי, בלשון המעטה, אינה באה לידי ביטוי.

 

 

"מיחאי בסך הכל בחור חיובי, אבל קפטן ודמות על לשחקנים הוא לא יכול להיות", אמרו בהפועל, " זה זמן לשינויים והוא יצטרך להבין שיש מנהיגים אחרים עכשיו בקבוצה שיצטרכו לסחוב את הפועל מהתחתית לצמרת", אמר אותו גורם.

 


פינטילי. מאכזב (מני בן ארי)

 

כזכור, הפועל תל אביב מינתה לפני הפגרה את גיא לוי למאמנה והוא יערוך את משחק הבכורה שלו נגד מכבי חיפה לאחר פגרת הנבחרות. מהפועל ת"א נמסר בתגובה: "לא היה ולא נברא. רייכרט לא ימונה לקפטן במקומו של פינטילי. מצטערים שפתאום אין מה לכתוב על הפועל ואז צריך להמציא ידיעות הזויות שבינן ובין המציאות אין קשר.  המשך פגרה נעימה לכולם".‎

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי