גיא צרפתי עשוי להתמנות כעוזרו של דורה

דורה. ימים לא קלים בעיר היהלומים
דורה. ימים לא קלים בעיר היהלומים | צילום: עדי אבישי

אוהדי נתניה הפגינו באימון הבוקר נגד המאמן. לוגסי יסופסל

(גודל טקסט)

גיא צרפתי עשוי להתמנות בקרוב לעוזרו של שלומי דורה במכבי נתניה. שחקן העבר אמנם לא גדל במועדון, אבל היה משחקני הרכש האהודים ביותר בנתניה בשנתיים ששיחק בצהוב שחור (2002-2004).

בעונה שעברה שימש צרפתי כעוזר מאמן במ.ס. אשדוד. בין נתניה לצרפתי מתנהל מו"מ מתקדם. מקורביו של המאמן לא הכחישו את קיום המגעים. 

אוהדי מכבי נתניה הגיעו הבוקר (שישי) למתחם האימונים של הקבוצה ובמהלך האימון הפגינו נגד המאמן שלומי דורה. אתמול נפגש המאמן עם נציגי האוהדים, שהשמיעו בפניו טענות מקצועיות קשות מאוד והבהירו לו כי אין מדובר במשהו על רקע אישי אלא מקצועי בלבד, והבוקר כבר נאלץ להתמודד המאמן עם מחאתם.

באותה פגישה נכח גם היו"ר דורון אוסידון, ששמע את רחשי לבם של האוהדים ובמעמד הפגישה לפחות הבהיר כי הוא מגבה את דורה במאת האחוזים. אגב, במהלך הפגישה התעמת אחד האוהדים עם אוסידון והחליט לנטוש בזעם את הפגישה אחרי שלא קיבל את התשובות שקיווה לשמוע מהיו"ר.

אוהדי מכבי נתניה, הבוקר באימון

בעיר היהלומים חוששים מהמשחק מחר בבלומפילד מול בני יהודה (15:15, ישיר בספורט1 וב-HD), שכל תוצאה מלבד ניצחון עלולה להוביל לזעזוע במועדון. דורה מתכנן מספר שינויים בהרכב, במיוחד בחוליית ההגנה, כאשר עומר פרץ, ירין חסן ואמייה טגה יחליפו ככל הנראה את עומר ורד, זאב חיימוביץ' ושמעון הרוש בהתאמה.

גם הקשר הסרבי מילאן סימיליאניץ' יפתח על חשבונו של מושיקו לוגסי במרכז השדה. בנתניה מקווים לראות תפוקה מהחלוץ מומאדו סיסאיי שאכזב מאוד בשני המשחקים בהם שותף עד כה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי