איגיבור וראדוניץ' מחוץ לסגל, אזולאי צפוי לשחק

נוסא וראדוניץ'. החלוץ מתקשה להתאושש מהפציעה
נוסא וראדוניץ'. החלוץ מתקשה להתאושש מהפציעה | צילום: דני מרון

סגל חסר לצהובים מול עכו. ראיקוביץ': "אנגליה וגרמניה מתאימות לי"

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב עושים את ההפרדה מליגת האלופות וחוזרים להתרכז בזירה המקומית ובמשחק הביתי מול הפועל עכו (שבת, 19:50 בספורט1 וב-HD).

 

המאמן סלבישה יוקאנוביץ' דורש את מלוא הריכוז והיכולת והזכיר לשחקניו את ההפסד הביתי לפני שבועיים להפועל רעננה 2:1.

 

 

מהסגל מחר ייעדרו ארבעה שחקנים – הבלם טל בן חיים המורחק מהמשחק, ושלושת הפצועים, דיאן ראדוניץ' ונוסא איגיבור  הפצועים מאז המשחק בסטמפורד ברידג' נגד צ'לסי ועדן בן בסט שנפצע בשלישי בהפסד נגד דינמו קייב (2:0). כול הארבעה ישבו ביציע.

 

מיטרוביץ' השבוע. חלה ירידה בכושרו (ערן לוף)

 

את טל בן חיים יחליף הספרדי קרלוס גרסיה שישחק לצדו של איתן טיבי במרכז ההגנה. מי שאמור לאבד את מקומו בהרכב הוא ניקולה מיטרוביץ' המגלה חולשה במשחקיו האחרונים.

 

נראה כי אבי ריקן ששיחק נגד דינמו קייב בעמדת המגן השמאלי יעבור קדימה לקישור כשאת תפקיד המגן השמאלי ימלא מחר עומרי בן הרוש.

 

בן הרוש. צפוי לשוב להרכב (אודי ציטיאט)

 

במכבי תל אביב מתכוננים למערך מעובה מאחור שאמור להתגונן רוב המשחק, כשמאמן עכו ירון הוכנבויים מתכוון למערך של התקפות מעבר מתפרצות כמו נגד הפועל באר שבע במחזור שעבר שפעל מצוין.

 

יוקאנוביץ' יחליט רק מחר אם לשחק בהתקפה עם ברק יצחקי או להמשיך במגמה עם ערן זהבי בהתקפה. החלוץ טל בן חיים ישוב לעמדתו באגף שמאל ושלומי אזולאי שהחלים מפציעה יזכה מחר לדקות משחק בקישור.

 

השוער הסרבי הצעיר פרדראג ראיקוביץ' העניק ראיון מצולם לאתר הרשמי פיפ"א וסיפר על עצמו: "המודל שלי הוא איקר קסיאס. כשהתחלתי לשחק כולם קראו לי 'איקר' כי אני מזכיר אותו, אבל היום משווים אותי דווקא למנואל נוייר. הסגנון שלי מתאים לליגה האנגלית או הגרמנית ואשמח לשחק שם".

 

הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה. קרלוס גרסיה, איתן טיבי, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, אבי ריקן (שלומי אזולאי), דור פרץ, גילי ורמוט, ערן זהבי, טל בן חיים.

 

הפועל עכו תגיע לבלומפילד ותנסה להפתיע גם את הצהובים עם ניצחון, כפי שעשו בשבת האחרונה להפועל באר שבע עם 0:1 ביתי.

 

למרות פתיחת עונה מוצלחת, עם שלושה ניצחונות ליגה ומקום שלישי בטבלה, הקבוצה של ירון הוכנבוים, מגיעה עם לא מעט בעיות למפגש מול האלופה, כשהבולטת שבהן היא היעדרותו הצפויה מהמשחק של הקפטן מושיקו מישאלוף.

 

הבלם הותיק לא התייצב לאימון ולא יכלל בסגל למשחק בטענה שהוא פצוע בברכו. אולם על פי גורם במועדון, מישאלוף החליט להחרים את האימונים והמשחק בשל כספים שחייבים לו המועדון והעירייה. הצדדים הגיעו לסיכום בקיץ, ולטענת הבלם, ההנהלה לא עומדת בהתחייבויותיה.

 

מי שעשוי לתפוס את מקומו של מישאלוף במרכז ההגנה הוא ברניסלב יובאנוביץ'. אליאור סיידר, אחד השחקנים המצטיינים בשורות הצפוניים, פצוע ובספק למשחק. סמואל גילמור, הקשר הניגרי שכבש את שער הניצחון מול ב"ש, ימשיך לקבל את הקרדיט בהרכב.

 

הרכב משוער:

 

עמוס, לוי, קופיטוביץ', יובאנוביץ', מלול, קאסום, זהירוביץ', גילמור, צמח, קונסטנטינוס, וייסמן.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי