באדיר טוב לצמיחה, שלומי דורה למלחמה

באדיר. אם ישכפל לקווים את מוסר העבודה שלו
באדיר. אם ישכפל לקווים את מוסר העבודה שלו | צילום: ערן לוף

בלוג ליגת העל: קריאה כבירי, אוהדי נתניה - סבלנות וסכנין - בית"ר על הפרק

(גודל טקסט)

 

בהפועל תל אביב מספרים שאמיר כבירי מעוניין להחתים רק מאמן זר במקומו של ססאר מנדיונדו, ובמקביל נזרקו כבר כל המאמנים הישראלים המובטלים לחלל האוויר: אלישע לוי, ניר קלינגר, גיא לוי ומוטי איווניר.

 

מוזר שעד כה איש בהנהלת האדומים לא חושב לעצור את התהליך המביך, להרים טלפון לוואליד באדיר ולומר לו בפשטות: "קח את המושכות עד לתום העונה".

 

מדברים על כך שהפועל, גם תחת באדיר, משחקת כדורגל הרחוק מלשכנע. מצד שני המאמן הזמני צבר כבר שבע נקודות מתשע אפשריות ומנע את הסחרור שהחל בתקופה הקצרה של מנדיונדו.

 

האדומים הרי לא היו אמורים להתמודד העונה על האליפות, כך שבאדיר לא חייב להביא "קבלות כבדות. מצד שני, הסגל עמוס בשחקנים צעירים שדמות כמו של הבלם הבינלאומי לשעבר יכולה רק לעזור להם לגדול ולהתפתח.

 

אם באדיר יצליח לשכפל את מוסר העבודה כשחקן, הפועל תל אביב והכדורגל הישראלי ירוויחו מאמן. בלם העבר מעולם לא פחד מאתגרים. עם מכבי חיפה זכה בתארים, וכשהרגיש שמיצה את עצמו עזב להפועל תל אביב והיה שותף לדאבל ולקמפיין בליגת האלופות.

 

לבאדיר יהיו גם רגעים קשים וההפסדים עוד יגיעו, אבל גם בהנהלת המועדון לא צריך להיכנס לסחרור ולתת לו את השקט לבנות.

דורה. לאוהדי נתניה יש זיכרון קצר (דני מרון)

 

דורה מנצח לחץ

 

מכבי נתניה סגרה חמישה מחזורים ללא ניצחון ואוהדי הקבוצה איבדו את הסבלנות ודרשו משלומי דורה להתפטר. לאוהדים כידוע יש זיכרון קצר והם כנראה שכחו את הקיץ הקשה עבר על הקבוצה, שהייתה על סף הליכה לפירוק, גם מכת הפציעות לא הוסיפה למועדון שקט.

 

הם גם שכחו את מסע ההיחלצות המדהים שעשה אותו דורה בעונה שעברה עם הפועל עכו. אז בואו נזכיר להם: אם יש מישהו שיכול ויודע להתמודד עם לחץ של תחתית זה שלומי דורה. הוא גם מאמן שלא פוחד לתת במה לשחקנים הצעירים ויחד אתו נתניה יכולה לצאת נזכרת מהעונה הזאת.

 

אותם אוהדים כנראה השתכרו מההצלחה בגביע הטוטו, לפני פתיחת העונה. הליגה היא סיפור אחר והישארות בליגה תהווה הישג נהדר למועדון המנסה להשתקם מעיי החורבות שהשאיר (הבעלים הקודם)  אלי שגב.

 

היום מצפה לנתניה בני יהודה, קבוצה בליגה שלהם והזדמנות נהדרת להשיג שלוש נקודות שיכניסו קצת שקט למערכת.

 

סכנין חגגה כבר 11 פעמים על חשבון בית"ר (ערן לוף)

 

כאן הליכוד דווקא לא יכול

 

תשע וחצי שנים לא ניצחה בית"ר ירושלים בדוחא את בני סכנין. לואיס פרננדס עמד על הקווים, ליאור אסולין כבש צמד וג'רום לרואה השלים השפלה של 0:3 בעונת 2005/06. מאז, ובניגוד גמור לבחירות לכנסת, הרשימה הערבית המאוחדת מכה בליכוד פעם אחר פעם. 29 מפגשים 11 ניצחונות לסכנין, רק חמישה לבית"ר. מדהים.

 

וכרגיל לא מדברים על כדורגל במפגשים האלה אלא רק על מה שמסביב. מעניין כמה פעמים נשמע עד יום שני את צמד המילים – פארק אוסטרליה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי