אוהדי מכבי ת"א זרקו אבנים ובקבוקים על אוטובוס

יצחקי. יפתח בחוד
יצחקי. יפתח בחוד | צילום: עדי אבישי

תקרית חמורה לפני המשחק בבלומפילד מול הפועל עכו (20:00, ספורט1)

(גודל טקסט)

ה-2:1 להפועל רעננה עדיין נמצא בזיכרון של מאמן מכבי ת"א סלבישה יוקאנוביץ'. המאמן, שספג ביקורת על המערכים ההגנתיים שאיתם הוא משחק, מתכנן הערב (שבת, 19:45 בספורט1) לעלות מול הפועל עכו עם הרכב התקפי יותר. ברק יצחקי צפוי לפתוח בחלק ההתקפי לצידו של ערן זהבי כאשר באגף ימין ישחק גילי ורמוט. בצד שמאל יפתח טל בן חיים וגל אלברמן יפתח במרכז הקישור. ניקולה מיטרוביץ' יירד לספסל כאשר המאמן מתלבט בין דור פרץ לבין אבי ריקן.

 

עוד לפני המשחק, אירעה תקרית חמורה מחוץ לבלומפילד. מספר מאוהדי מכבי ת"א השליכו אבנים ובקבוקי בירה על אוטובוס שחלף במקום. כאשר הגיעו כוחות שיטור למקום, נמלטו האוהדים.

 

איתן טיבי וקרלוס גרסיה יפתחו במרכז ההגנה. כשירותו של יובל שפונגין, המתאושש ממחלה, עדיין נבדקת ועדיין לא ברור אם יוכל לפתוח על חשבונו של אלי דסה.

 

טל בן חיים המורחק, עדן בסט, נוסא איגייבור ודיאן ראדוניץ' יישארו מחוץ לסגל. 

 

הרכבים: 

 

מכבי ת"א: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, קרלוס גרסיה, איתן טיבי, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, דור פרץ, אבי ריקן, גילי ורמוט, ערן זהבי, ברק יצחקי.

 

הפועל עכו: דני עמוס, ליאור לוי, בוריס קופיטקוביץ', ברניסלאב יובאנוביץ', שמוליק מלול, משה מישאלוף, עדנאן זהירוביץ', אחמד קאסום, עדי קונסטנטינוס, אליאור סיידר, סמואל גילמור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי