מלך האידיוטים בכבודו ובעצמו

יריית פתיחה נפלאה אם המפכל ימצא תרופה למכה
יריית פתיחה נפלאה אם המפכל ימצא תרופה למכה | צילום: ערן לוף

לוי על עתידו של התוקף בגרזן את אוהד הפועל ת"א. "זה לא הוא, זה רק הראש שעובד הפוך"

(גודל טקסט)

בלילה המחניק, כשאותו אידיוט שהניף גרזן ישכב בתאו הקטן בכלא, רק אז אולי הוא יקלוט את גודל הצרה. כשישכב על מיטה עם קפיצים נוקשים בחברת ארבעה גברים, ששלושה מהם נוחרים. אולי באותו ערב, כשיביט דרך הסורגים על הירח המלא, סוף סוף ירד האסימון ואז יקלוט כמה הוא היה אידיוט.

 

צריך מוח של ציפור ואישיות של דחליל בכדי להגיע עם גרזן לשכונה בדרומה של העיר תל אביב, בלי שתהיה סיבה נורמלית לכך. הרי הוא יכול היה לשבת בקפה עם חברים, לנצח בטורניר שש-בש. האידיוט לא היה צריך להיות שם, אבל הוא אידיוט, לא הייתה כנראה ברירה אחרת. זה לא הוא, זה רק הראש שעובד הפוך.

 

 

הרי בעוד עשר שנים, כשישתחרר ממאסר וינסה לשקם את חייו, התיק ירחף מעליו כל הזמן. בטוח שלא יהיה מדען אטום וגם לא הזוכה הבא בפרס נובל, אבל גם כשיארוז מצרכים בסופר מישהו יברר לגבי עברו ואחר ילחש 'נו, זה האידיוט ההוא שהניף גרזן על אוהד הפועל'.

 

"התיק ירחף מעל אותו אידיוט כל הזמן" (אודי ציטיאט)

 

כן, זה הוא. הבחור שהולך היום עם קפוצ'ון שחור, שמשוכנע שהוא גבר גבר, חלק מארגון קשוח, אידיאולוגי בעל שם. אם היה חכם, היה מקלף את העטיפות ומסיר את הפצפצים ומגלה שכולם שם אידיוטים. כמוהו.

 

נכון שיש אידיוטים בכירים ויש זוטרים, אבל כולם אידיוטים מוחלטים, ובעוד כמה שנים הם יהיו אידיוטים נשואים, אבות לילדים, ומה יספרו בבית? היינו חלק מהמשפחה, הגנו על הבירה, פוצצנו ערבים ומה יצא לנו? אה… רגע, תנו שניה לחשוב, נכון – כלום.

 

אפשר לעודד מהיציע המזרחי, לנסוע למשחקי חוץ, לקלל את המאמן, את האבא והאמא של היריבה, אבל גרזן, בפלורנטין? בית"ר שיחקה אתמול בסכנין, מה היה לחמור לעשות שם חוץ מסיבה אידיוטית של מלך האידיוטים בכבודו ובעצמו.

 

חייבים להבהיר כי לא כל האידיוטים הם אוהדי בית"ר. לא מדובר כאן במונופול. יש גם בהפועל ת"א, במכבי ת"א, מכבי חיפה ובני יהודה. כמעט בכל קהל תמצאו את הערימה שלא אחראית למעשיה מחמת אידיוטיזם מוחלט.

 

סכנין ובית"ר י-ם על רקע הקהל בדוחא. לכל קבוצה יש את האדיוטים שלה (ערן לוף)

 

זו קבוצה לא קטנה שחייבים לנטרל, וזה לא כל כך קשה, כי מדובר בחבר'ה מוגבלים. במשטרה מכירים את הפרצופים, השמות והקודים המגוחכים. את האנשים האלה צריך לפרק מנשקם.

 

יש עכשיו מפכ"ל חדש, אומרים עליו שהוא איש שטח מתוחכם. זו בהחלט תהיה יריית פתיחה נפלאה אם ימצא תרופה למכה. הרי אידיוט אחד ביציע משאיר מאה חכמים בבית. די, באמת שהגיע הזמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי