"שחר לא מתכוון לבצע מהפכת סגל בינואר"

שחר. מה כבר נותר לעשות?
שחר. מה כבר נותר לעשות? | צילום: ערן לוף

"לא יגיעו שחקנים כמו עטר או שכטר". מעמדו של רוני לוי ממשיך להיות יציב

(גודל טקסט)

במכבי חיפה לא זוכרים חדר הלבשה כל כך המום כפי שנראה בסיום המשחק נגד בית"ר ירושלים. על רקע "קונצרט הדמעות וההאשמות" של אלירן עטר ואמירות לא ברורות של כעס של השחקנים האחרים עמדו מחוץ למקום נשיא הקבוצה יעקב שחר והמאמן רוני לוי לשיחה שקטה ואמירות כלליות על ההפסד המאכזב.

 

המאמן רוני לוי לא יפוטר וימשיך בתפקידו, זאת למרות האכזבה הגדולה מהסחרור ומההתנהלות שעוברת הקבוצה מאז המינוי של רוני לוי במקומו של מרקו בלבול. לוי כבר קיבל אור ירוק לשינויים בקבוצה ואין היום במערכת לצדו של יעקב שחר איש אשר יכול לספק פתרונות למצב ואיך יוצאים ממנו.

 

 

במכבי חיפה קבעו כי המשחק נגד בית"ר ירושלים יהיה הראשון ממנו יופקו לקחים לקראת "מהפכת חודש ינואר וחלון ההעברות". המאמן אמר: "אני לוקח קשה כל הפסד, זה היה אכזרי כי היינו יכולים להכריע את המשחק לטובתנו".

 

פלט. "באנו לנצח" (ערן לוף)

 

החלוץ ההולנדי גלינור פלט: "באנו לנצח את המשחק, ידעתי שמצב הקבוצה קשה והאמנו שנצליח. אם נתחבר כמו שצריך הקבוצה תצא מהסיטואציה הזאת לדרך חדשה. כשחתמתי במכבי חיפה הסתכלתי על האמביציה והרצונות של המועדון לעשות דברים גדולים. אני שמח שאני בקבוצה ורוצה לתת הכל עבור המועדון כי יש מספיק איכות כאן, חלוצים טובים ודרך משחק קבוצתי ולא לבד נעשה זאת. אני מעריך מאוד את הקהל הענק התומך בקבוצה ויחד איתם נצא לדרך חדשה".

 

גורם המקורב למועדון הבהיר: "חודש ינואר? מה כבר יכולים לעשות? לכל השחקנים יש חוזים שמנים ואין כוונה לפתוח מחדש את קבוצת השחקנים שמחוץ לסגל, כי זה לא יעזור ואין קופצים על המאכזבים הגדולים. יש לא מעטים שחקנים שהתרומה שלהם לעומת שכרם הגבוה אינו מצדיק את היותם בסגל. אין ליעקב שחר כוונה להוביל בינואר מהלך דומה כמו בעונה שעברה כשאלירן עטר ואיתי שכטר נרכשו מקבוצותיהם בצרפת".

 

שכטר ועטר. "אין קופצים על המאכזבים הגדולים" (ערן לוף)

 

במכבי חיפה לא מתרצים את ההפסד בחסרונם של המורחקים והפצועים: טאלב טוואטחה, איל משומר, אביחי ידין, קובי מויאל, יוסי בניון, מרק ואליינטה ואופיר קריאף. למעט דקות הסיום בו הוכרע המשחק לזכות בית"ר ירושלים כשהמערך האחורי קרס ואיבד את המשחק, מכבי חיפה הציגה יכולת טובה של רוב שחקניה כשההחמצות רובם ככולם של אלירן עטר הביאו וגרמו להפסד.

 

במכבי חיפה לא אהבו את מופע האימים של אלירן עטר שמיקד את תשומת הלב בקללות, האשמות כלליות בעיטות בבקבוקי מים וקלקר ובעיקר במילים שזרק מהירידה מהמגרש, בואכה חדר ההלבשה, כמו "אנחנו כוסיות, כלומניקים, אפסים שלא יודעים לשמור על תוצאה".

 

שחקן בקבוצה: "הקבוצה מתחת לקו האדום וזאת עובדה. אכזבנו את כולם ובעיקר את האוהדים הכי טובים בישראל. יש כאן שחקנים טובים, שצריכים להתעסק רק בכדורגל ולא בשום דבר אחר".

 

מכבי חיפה תמתין עכשיו בשל הפגרה עוד שבועיים עד למשחק הבא נגד הפועל תל אביב שיערך באצטדיון בנתניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי