מכבי נתניה מתמקדת בהבאת ברק בדש

בדש. לא מוכן להתפשר על השכר
בדש. לא מוכן להתפשר על השכר | צילום: עדי אבישי

סליחי הודיע שהוא מעדיף את אירופה, חלוץ מכבי ת"א מבוקש גם בק"ש

(גודל טקסט)

חמדי סליחי הודיע הבוקר (חמישי) לראשי מכבי נתניה כי לא יגיע לקבוצה. החלוץ האלבני הבהיר לראשי הקבוצה באמצעות מקורביו כי הוא מעריך מאוד את היחס שלהם כלפיו, אך בידיו הצעות גבוהות יותר, במיוחד מקבוצות בחו"ל, שעולות בעשרות אחוזים על ההצעה הכספית של נתניה.

 

המשמעות היא שנתניה מתמקדת כעת במירוץ על ברק בדש, כאשר הפועל רעננה ועירוני קריית שמונה לוחצות אף הן על החלוץ לחתום. בדש, שגדל במחלקת הנוער של נתניה ואף נשאר להתגורר בעיר, מתפתה לשוב למועדון הבית שלו, אך לאור העובדה שאינו ילד, הוא אינו מוכן להתפשר בשלב הנוכחי על התנאים הכספיים בהם הוא מחזיק במכבי תל אביב.

 

 

בנתניה סיפרו כי במכבי ת"א הבהירו להם שלא יהיו מוכנים להשתתף בשכרו של החלוץ, ובמידה ונתניה תרצה להשאילו היא תיאלץ לשאת בשכרו באופן מלא – סכום גבוה שבמועדון מתלבטים האם להוציא על חלוץ ישראלי או לחלופין להשקיע בחלוץ זר. היו"ר דורון אוסידון, ביחד עם המאמן שלומי דורה, בוחנים במקביל מועמדים זרים נוספים לעמדת החלוץ, כשעל הפרק מספר שחקנים דרום אמריקאים שהרשימו את השניים.

 

בקבוצה יודעים שהפסד נוסף מול בית"ר ירושלים ביום ראשון (שידור חי בספורט1 וב-HD החל מהשעה 20:00) עלול להכניס את הקבוצה למומנטום שלילי. ביומיים האחרונים הבהיר דורה לשחקניו את חשיבות המשחק מול אצטדיון מלא במשחק הבית הראשון העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי