לוי מתכנן לספסל את בניון ועטר. אוברניאק חתם

אוברניאק. הצטרף רשמית לירוקים לשנתיים הבאות
אוברניאק. הצטרף רשמית לירוקים לשנתיים הבאות | צילום: מכבי חיפה - האתר הרשמי

מאמן מכבי חיפה לא תרגל את השניים בהרכב לכפ"ס. ואליינטה כשיר

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ערכה הערב (חמישי) אימון לקראת המחזור השני בליגת העל, בו היא תתארח אצל העולה החדשה הפועל כפר סבא (שבת, 17:30 בספורט1 וב-HD).

מאמן הירוקים רוני לוי התייצב למסיבת עיתונאים ואמר על קשר הרכש, לודוביק אוברניאק שחתם לשנתיים עם אופציה לעונה שלישית וישתכר 400 אלף יורו לעונה: "הוא שחקן שיכול לעזור לנו בעמדה קדמית ואנחנו מודעים לזה שעוד צריך להתחזק. נשלים את הפאזל בימים הקרובים".

המאמן התייחס להפסד 3:0 מול העולה השנייה מהלאומית, בני יהודה מולה הובסה קבוצתו בשבוע שעבר: "התחלנו את הליגה בצורה מאכזבת ואנחנו צריכים לתת יותר. תפקידי כמאמן הוא שהסטנדרט יהיה גבוה ושלא נתפשר. שחקנים צריכים לתת תוצרת יותר טובה, זה ברור לכולם".

רוני לוי התייחס גם לטאלב טוואטחה שמעוניין לעזוב לפיורנטינה: "אם המועדון יחליט לשחרר אותו, הוא ישוחרר. למועדון יש מדיניות ומי שלא רוצה להיות במכבי חיפה – לא יהיה".

ואליינטה. המאמן אישר כי הוא כשיר (ערן לוף)

על יריבתו בשבת הוסיף: "כפר סבא עלתה ליגה והיא קבוצה עם המון התלהבות ושאפתנות. אנחנו חייבים להיות מאוד מרוכזים, יהיה משחק מאוד קשה. יש לנו שחקנים מקצוענים שיודעים שתמיד אפשר לתקן".

באימון תרגל רוני לוי את אביחי ידין וג'אבר עטאא בקישור, כשמעליהם ישחקו חן עזרא, אלון תורג'מן ואיסמעיל ריאן. המשמעות היא שיוסי בניון ואלירן עטר יפתחו על הספסל. המאמן גם אישר כי הבלם מארק ואליינטה כשיר למשחק והוא עשוי לפתוח במרכז ההגנה. שינוי נוסף שעשוי להיעשות בהגנה הוא הצבתו של אוראל דגני במקומו של אייל משומר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי