מחמוד קנדיל עשוי לחזור להרכב בני סכנין

קנדיל. העבר נשכח?
קנדיל. העבר נשכח? | צילום: ערן לוף

בקבוצה לא מרוצים מיכולתו של קדוש. איציק כהן מועמד לחזור לקבוצה

(גודל טקסט)

אחרי שהפסידה בשבוע שעבר 3:2 למכבי תל אביב, בני סכנין רשמה אתמול (שבת) הפסד שני ברציפות באותה תוצאה, הפעם להפועל רעננה, שכבשה שער ניצחון בדקה ה-90, ושלחה את נציגת המגזר לפגרה עם תחושת אכזבה והרבה חומר למחשבה.

 

"זה מאכזב מאוד להפסיד ככה", אמר היום גורם במועדון לספורט1, "כבר היינו ביתרון, ולצאת מופסדים ממשחק כזה זו לא תחושה נעימה. זו פעם שנייה ברציפות שזה קורה לנו וחבל. יש לנו את הפגרה לבדוק מה לא עובד ולתקן".

 

 

על מעמדו של אלי כהן אמר: "כרגע להחליף את המאמן לא על הפרק, אבל אנחנו בהחלט לא מסופקים. עדיין לא ניצחנו, לא בליגה ולא בגביע הטוטו ונצטרך להשתפר".

 

כהן. "בהחלט לא מסופקים" (אסף קליגר)

 

מי שעשוי לשלם את המחיר על כמות הספיגות הוא השוער רן קדוש, שאתמול ספג גם צמד שערים באשמתו ובמועדון כבר שוקלים להחזיר את מחמוד קנדיל אל בין הקורות. "אחרי שני במשחקים האחרונים קנדיל צריך לקבל את ההזדמנות שלו לדעתי", אמר גורם בכיר במועדון, "אתמול חטפנו שני שערים שטותיים והצוות המקצועי יצטרך לקבל את ההחלטות. לא סתם אנחנו מחזיקים בקבוצה שני שוערים טובים".

 

אלי כהן המאמן מעוניין להתחזק בבלם נוסף, ולא מן הנמנע שכמות הספיגות בצמד משחקי הליגה יאיץ את הנושא. כרגע המועמד העיקרי הוא איציק כהן, ששיחק בקבוצה בשנה החולפת.

 

לאחר שנאלצו לנדוד לאצטדיון בעכו השכנה, במועדון ממשיכים המאמצים לאשר את אצטדיונם הביתי דוחא ובהנהלה מאמינים שאת משחק הבית הבא, מול הפועל עכו במסגרת המחזור הרביעי, הקבוצה כבר תשחק בסכנין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי