יובאנוביץ' הפתיע את עכו: "רוצה לעזוב באופן מיידי"

יובאנוביץ'. בעיות אישיות
יובאנוביץ'. בעיות אישיות | צילום: ערן לוף

הבלם הסרבי מחזיק בהצעה מפרטיזן בלגרד. גורם במועדון: "כרגע הוא לא משוחרר"

(גודל טקסט)

אחרי הקיץ הקשה שעברו בעקבות הבעיות הכלכליות, בהפועל עכו ממשיכים להתמודד עם הצרות. יממה לפני משחק החוץ מול בני יהודה (שני, 19:30) ברניסלב יובאנוביץ', בלמה הסרבי של הקבוצה בשנתיים וחצי האחרונות, הודיע למועדון על עזיבה מידית וחזרה למולדתו סרביה.

 

אתמול (שבת) בערב נפגש השחקן, לאחר שיזם פגישה דחופה, עם נשיא המועדון דודי רוזנפלד, המנג'ר המקצועי משה בן דוד דוברת המועדון קרן דה קסטרו, אליה הגיע עם כרטיס טיסה וביקש להשתחרר מהמועדון בעקבות בעיות אישיות.

 

 

"לא ידענו כלום לפני, הוא הודיע לנו חד צדדית על הפרידה והיינו בהלם. מבחינתנו הוא עוזב ולא משוחרר ולכן גם לא יקבל פיצוי כספי", אמר היום גורם במועדון לספורט1, "אנחנו נגרע אותו מהבקרה וננסה להביא זר במקומו. לא נוכל להחזיק שחקן בכוח. אנחנו מכבדים את הבקשה שלו ומאחלים לו בהצלחה".

 

הוכנבוים. ינסו להביא זר חדש (עדי אבישי)

 

על הסיבה בגללה ביקש הבלם להשתחרר לאלתר אמרו במועדון: "הוא טען שיש לו בעיות אישיות בבית ושזה קשור לאישה שלו. הוא הגיע נחוש לפגישה, עם כרטיס טיסה ולא השאיר לנו הרבה ברירות. הוא לחוץ יותר מאתנו. החלון העברות באירופה נסגר מחר והוא ינסה בזמן הזה למצוא לעצמו קבוצה". למרות נימוקו של השחקן, מתברר שהוא מחזיק בהצעה מפרטיזן בלגרד, מועדון נעוריו. "הוא עשה את זה בדרך לא דרך" הסבירו במועדון, "הסרבים טוענים שהם עושים לו חצי טובה ולא מוכנים לשלם לנו פיצוי כספי. כרגע יובאנוביץ' לא משוחרר ויש דין ודברים בינו לבין ההנהלה".

 

יובאנוביץ' הגיע להפועל עכו בינואר 2013, והיה בורג מרכזי בהישארות הקבוצה בליגה בשנתיים האחרונות. בקיץ שעבר האריך את חוזהו במועדון לשנתיים נוספות.

 

בתוך כך, הקבוצה ממשיכה בהכנותיה למשחק החוץ מחר מול בני יהודה בבלומפילד. הקבוצה תנסה להשיג ניצחון ליגה ראשון, לאחר ההפסד הביתי 1:0 להפועל חיפה במחזור הראשון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי