זו שעולה וזו שיורדת: עכו ניצחה את בני יהודה 0:2

סיידר. מבצע מרהיב
סיידר. מבצע מרהיב | צילום: אסף קליגר

טעות של איינוגבה הובילה לשער יתרון של כוכב (26), סיידר הכפיל (31)

(גודל טקסט)

אחרי ה-0:3 הגדול בסמי עופר על מכבי חיפה, בני יהודה רצתה לשמור על מאזן מושלם מול הפועל עכו, אך דווקא הפעם, במשחק הביתי, הם ירדו עם הפסד 0:2.

 

המחצית הראשונה היתה בשליטה מלאה של האורחים, שניצלו את חולשת הכתומים, וכבשו פעמיים. הראשון היה בעקבות טעות של איינוגבה לאחר בעיטה חלשה של דור כוכב (26). חמש דקות מאוחר יותר, סיידר כבש לאחר סלאלום נאה.

 

 

שחקניו של יוסי אבוקסיס ירדו לחדר ההלבשה לקול שריקות הבוז של הקהל ועלו למחצית השנייה חדים יותר. עם זאת, עכו התגוננו לאורך כל 45 הדקות ובני יהודה התקשתה להגיע לממצבים ליד השער ורשמו הפסד ראשון העונה. האורחים לעומתם רשמו נקודות ראשונות העונה.

 

מהלך המשחק:

 

דקה 4

אמיר עגייב הוכשל כ-16 מטר משער של עכו פדרו ניגש לכדור ובעט אותו סנטימטרים מהחיבורים.

דקה 26

הפועל עכו עולה ליתרון 0:1: עבירה של סתיו פיניש גרמה לכדור חופשי שפוגש את ראשו של אחמד קסום שנוגח לעברו של דור כוכב שבועט כדור חלש לידיו של אינוגבה שמאגרף אותו לשערו הוא.


כוכב. זכה מן ההפקר (עדי אבישי)

דקה 31

הפועל עכו עולה ליתרון 0:2: כדור ארוך של דני עמוס מגיע לסמואל גיל מור שמוסר מצויין לאליאור סיידר. החלוץ מבצע סלאלום ועובר את המגן שלו מבקיע עם בעיטה נהדרת לפינה הקרובה של איינוגבה.


סיידר. מבצע מרהיב (עדי אבישי)

דקה 45

סיום המחצית מלווה בשריקות בוז וקללות לכיוון השחקנים, אבוקסיס ודמאיו מצד אוהדי הקבוצה.


עגייב. יכולת מאכזבת (עדי אבישי)

דקה 75

דולב חזיזה העביר כדור רוחב מצויין לפדרו גלאבן שמעשרה מטרים בעט מעל לשערו של דני עמוס.

 

הרכבים:

 

בני יהודה: דלה אינוגבה, בן צעירי, טל בובליל, אביב חדד, מאור קנדיל (דולב חזיזה, 56), תיירי דובאי, סתיו פיניש (אסי בלדוט, 60), אמיר עגייב, אלמוג בוזגלו, פדרו גלבאן וגל צרויה (אוהד קדוסי, 46).

 

הפועל עכו: דני עמוס, ליאור לוי, מושיקו מישאלוף, בוריס קופיטוביץ', שמוליק מלול, ברניסלב יובאנוביץ', עדנאן זהירוביץ', אחמד קסום (שון וויסמן, 70), סמואל גילמור דור כוכב (עדי קוסטנטינוס, 64) ואליאור סיידר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי