"מוגרבי התנהג באלימות, שחרורו על הפרק"

מוגרבי. יעמוד לדין ביום רביעי
מוגרבי. יעמוד לדין ביום רביעי | צילום: ערן לוף

חלק מההיערכות לנתניה: העלאת נושא הסובלנות במגרש בתפילות במסגדים

(גודל טקסט)

לאחר יום מנוחה, חזרה היום (שני) בני סכנין להתאמן לקראת משחקה הביתי בשבת מול מכבי נתניה במסגרת המחזור השמיני בליגת העל (שידור ישיר החל מ-17:30 בספורט1 וב-HD). פיראס מוגרבי, שהושעה מכל פעילות בעקבות התקרית במחצית המשחק מול הפועל תל אביב בבלומפילד בשבת, לא מתאמן כרגע עם הקבוצה וצפוי לעמוד לוועדת משמעת ביום רביעי. "המועדון מתייחס ברצינות רבה לסוגיה ומאוד מופתע מההתנהגות שלו", אמר גורם במועדון ל"ספורט1", "הנזק הוא עצום, בעיקר מבחינת המוניטין של המועדון".

 

על העונש הצפוי לשחקן אמר אותו גורם: "אנחנו נסביר לו את חומרת העבירה ונשמע את דבריו. השימוע הוא נחוץ ויהיה עונש כבד, זו ההחלטה של ההנהלה. האופציה לשחררו עדיין קיימת. יש קולות בהנהלה שרוצים שזה יהיה הכיוון, הם מאוד כועסים על ההתנהגות שלו. זה מועדון מסודר שמנוהל היטב וההתנהגות שלו הייתה מאוד אלימה. מצד שני, אנחנו לא באים להרוס עתיד של אף שחקן. זה לא שחקן חדש וצעיר, זה שחקן מנוסה ומצפים ממנו להתנהג בהתאם".

 

 

בתוך כך, במועדון עוסקים במרץ בהכנות לקראת משחק הליגה מול מכבי נתניה. נוכח המצב הביטחוני בשבועות האחרונים, נציגת המגזר נערכת באופן יוצא דופן לקראת ההתמודדות, כולל הסברה וקריאה לסובלנות מצד האוהדים. במועדון מתכוונים לכנס את "האולטראס" של המועדון על מנת להעביר מסר מפויס לקראת המפגש. כמו כן, הנהלת המועדון תפנה למסגדים בעיר, ותבקש מהם לדבר על הנושא בתפילת יום השישי. במשחק עצמו חברי ההנהלה מתכננים להתפרש במגרש ולגייס אנשים נוספים שסייעו להם בנושא.

 

"נבקש להעביר מסר לקבלת אורחים נאותה ולא לסטות מדרך הספורט", הסביר גורם בהנהלה, "זו הזדמנות שהכדורגל יפגין את העוצמה שלו בהידוק היחסים בין יהודים וערבים והזדמנות להוכיח שאלו לא רק סיסמאות".

 

ובנושא אחר, במועדון עדיין לא ירדו מהאופציה להתחזק בשחקני רכש ומועמדותם של הקשר הילאל מוסא והחלוץ פביאנו אלבס. הברזילאי צפוי להגיע במהלך השבועיים הקרובים למבחנים. במידה והצוות המקצועי יחליט להחתימו, היא תאלץ לשחרר את אחד משחקניה, מאחר ובמועדון כבר חתומים חמישה זרים. המועמד הבולט לשלם את המחיר הוא איגור יובאנוביץ'. במועדון מספרים כי המגן הקרואטי, שחתום לשנה וחצי נוספות, מודע לאופציה שישוחרר ונראה כי זה משפיע עליו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי