רוני לוי: "כולם עולים למגרש כדי להילחם"

|

המאמן ערך אסיפה קשה עם השחקנים. עטר ופלט יפתחו בחוד

(גודל טקסט)

מכבי חיפה, שעדיין לא ניצחה העונה בליגה באצטדיון סמי עופר, תארח בשבת (19:45, ישיר בספורט1 ו-HD) את הפועל עכו. הירוקים שנמצאים במקום האחרון ניצחו רק פעם אחת העונה – את הפועל רעננה במחזור השישי, מקווים לצאת מהמשבר נגד השכנה מהצפון.  

נשיא המועדון יעקב שחר, ביקר אתמול באימון הקבוצה ושוחח עם השחקנים. גם רוני לוי קיים שיחות אישיות וקבוצתיות עם השחקנים. בנוסף, יגיע למועדון גם פסיכולוג ספורט.

"פער של 10 נקודות מהצמרת אפשר למחוק. מעכשיו כולם יראו מכבי חיפה אחרת, כזו שנאבקת ונלחמת עבור המועדון והאוהדים", אמר שחקן בקבוצה.

אייל משומר. חודש וחצי בחוץ (דני מרון)

רוני לוי דיבר באספת השחקנים: "מעכשיו כולם עולים למגרש כדי להילחם. מכבי חיפה במקום האחרון בטבלה, ומהמשחק נגד הפועל עכו יוצאים מלוכדים". 

רוני לוי יאלץ להסתדר ללא שני המגינים הקבועים – טאלב טוואטחה שייעדר בחודש הקרוב, ואייל משומר שסובל מקרע בשריר הירך האחורי ויהיה בחוץ כחודש וחצי. סאן מנחם יפתח באגף השמאלי, ואוראל דגני ישחק בצד ימין. דקל קיינן יחזור להרכב ויפתח במרכז ההגנה. אלירן עטר וגליינור פלט ישחקו בחוד. 

אלירן עטר. חוזר להרכב נגד עכו (ערן לוף)

ניקולה דריניצ'יץ' ואביחי ידין חייבים להשתפר כדי לחזור להרכב. חן עזרא שנראה כבוי במשחקים האחרונים יירד לספסל. אם הקשר לא ישפר את יכולתו אז ייתכן שלא יציעו לו חוזה חדש. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי