מכבי ת"א מתכוננת ל-4 משחקים בשמונה ימים

יוקאנוביץ'. ידע למה הוא נכנס
יוקאנוביץ'. ידע למה הוא נכנס | צילום: ערן לוף

הצהובים יחוו עומס חריג עד לגומלין עם פורטו. אוחיון לא ישחק בנוער?

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב שבה אמש (רביעי) מפורטוגל לאחר ההפסד 2:0 לפורטו בליגת האלופות. הקבוצה יוצאת שוב החל מיום שני לסדרת משחקים צפופה ומלחיצה שתתחיל ביום שני בבלומפילד בליגת העל נגד בית"ר ירושלים. ביום רביעי, במסגרת גביע הטוטו היא תפגוש את בני יהודה, בשבת היא תשחק נגד הפועל תל אביב בדרבי הגדול של תל אביב וכעבור שלושה ימים תארח באצטדיון "סמי עופר" את פורטו בליגת האלופות.

 

הצהובים טוענים כי לקבוצה סגל שחקנים שיכול להתמודד עם כול המשימות ולכולם בקריית שלום היה ברור שההעפלה לליגת האלופות מצריכה סדר משחקים צפוף יותר. במכבי תל אביב מעודדים מהיכולת בחלקים שונים במשחק נגד פורטו ולכולם במועדון ברור כי הרמה האירופית מצריכה התקדמות נוספת.

 

 

שני השחקנים הזרים נוסא איגיבור ודיאן ראדוניץ' ממשיכים בטיפולי ההחלמה שלהם מפציעות ועד שלא יהיו כשירים לחלוטין הם לא ישחקו. השניים שיחקו חלקית במשחק נגד צ'לסי בסטמפורד ברידג' ומאז על פי גורם המקורב למועדון "נעלמו עקבותיהם". השניים התאמנו עד ליציאה לפורטו בנפרד מיתר חברי הקבוצה וכרגע ממתינים במועדון לאבחנה הרפואית הלא ברורה לגבי מהות הפציעה המתמשכת של איגיבור.

 

אוחיון. לא ישחק נגד מכבי חיפה (מני בן ארי)

 

כל ששת עצורי אוהדי הקבוצה בפרשת הדלקת האבוקות לפני ובמהלך המשחק נגד פורטו שוחררו לאחר שספגו קנס של 200 יורו בבית המשפט. להרכב נגד בית"ר ירושלים ביום שני אמור לשוב עדן בן בסט ונראה כי גם גילי ורמוט. עוז ראלי וברק יצחקי שלא פתחו בנגד פורטו יהיו בהרכב.

 

בשבת תארח קבוצת הנוער של מכבי תל אביב באצטדיון ברמלה את מכבי חיפה. מי שאמור לשחק בין הקורות במפגש הצמרת בנוער הוא השוער חביב אוחיון, שיהיה השוער השני של פרדראג ראיקוביץ' נגד בית"ר ירושלים, בשל הכרטיס האדום שספג השוער דניאל ליפשיץ נגד מכבי פתח תקווה.

 

בשל כך, נראה כי אוחיון לא ישחק במשחק הנוער בשל החשש אצל הצוות המקצועי שהוא יפצע ולא יהיה כשיר למשחק נגד בית"ר ירושלים. מי שיקבל מחר את ההחלטה הסופית הוא יוקאנוביץ' שיחליט אם לאפשר לשוער לקחת חלק במשחק הנוער.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי