חיים סילבס: "סימנו אותנו כיורדת בטוחה"

סילבס ושחקניו חוגגים
סילבס ושחקניו חוגגים | צילום: אסף קליגר

מאמן רעננה מאושר לאחר הניצחון על מכבי פ"ת והזינוק למקום השני

(גודל טקסט)

מכבי פ''ת הפסידה הערב 2:0 להפועל רעננה לעיני 1300 צופים באצטדיון המושבה. בדש (70 בפנדל) ושוקר (84) כבשו והעניקו לאורחים מרעננה ניצחון שהעלה אותם לפחות זמנית אל המקום השני בטבלה. בפ''ת סופרים כבר הפסד רביעי רצוף, שהוריד את הקבוצה למקום הרביעי בטבלה.

 

ייטב לוזון, שהחליף את רן בן שמעון המושעה על הקווים של פ''ת סיכם: "לא שיחקנו מספיק חכם וידענו שברגע שרעננה תוביל זה יהפוך להיות סופר קשה. לא מצאנו את הפתרונות לחזור למשחק. הגענו להזדמנויות ולא כבשנו, רעננה הגיעה לחצי מצב יותר וכבשה ולכן הפסדנו. צריך לתקן את הטעויות ולעבוד יותר קשה עכשיו כדי לחזור למסלול. אין לי ספק שנחזור להיות הקבוצה שצריך לירוק דם מולה".

 

 

 

 

לגבי רצף ההפסדים שהגיע אחרי פתיחת העונה הטובה: "לא נפלנו מהיריבות האחרונות שלנו ולא היה נראה שאנחנו בדרך לשרשרת הפסדים. אנחנו צריכים לחזור ולהשתפר ולחזור להיות הקבוצה שהייתה בתחילת העונה".

 

על המשחק בשבוע הבא נגד מכבי חיפה: "חיפה קבוצה קשה, כל משחק הוא מלחמת עולם במיוחד במצבנו. כל קבוצה בבעיה שלה אבל בבית שלנו, נצטרך לחזור לנצח".

 

בצד המנצח, חיים סילבס המאושר ניתח את סוד ההצלחה של קבוצתו: "אנחנו קבוצה מאוד משימתית, ממוקדת מטרה שמבליטה כל פעם שחקן אחר. יש לנו שדרה ניהולית ומקצועית בריאה, כולם מרגישים שכיף להם וזו הסיבה".

 

סילבס הוסיף: "הערך הקבוצתי בולט אצלנו ואני עוד חלק בתוך הדבר הזה. בתחילת העונה שעברה כולם סימנו אותנו כיורדת בטוחה אבל כולם רואים שאנחנו קבוצה צנועה שמאמינה בעצמה ומדי פעמים עושה תוצאות טובות. אנחנו זוכים להערכה שאנחנו ראויים לה ונמשיך ככה".

 

על היריבה הבאה, בית''ר ירושלים, אמר: "קצת נשמח היום ונתכונן לבית''ר כדי לעשות לה חיים קשים וכדי להביא את מלוא שלוש הנקודות". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי