יוסי אבוקסיס: "להתפטר? תן לי שעה ואחזור אליך"

אבוקסיס. לא מרוצה מקצב צבירת הנקודות
אבוקסיס. לא מרוצה מקצב צבירת הנקודות | צילום: עדי אבישי

מאמן בני יהודה נשמע מבודח אחרי ה-2:2 מול ק"ש: "חילקנו מתנות ליריבה"

(גודל טקסט)

השער של פדרו גלבאן בדקה ה-90 שקבע 2:2 בבלומפילד מול קריית שמונה הציל את בני יהודה מהסתבכות מחודשת בתחתית וגרמה למצב רוח מבודח אצל מאמנה יוסי אבוקסיס. כך למשל כששאלתי את אבוקסיס האם הוא מתכוון להתפטר הוא ענה בחיוך: "תן לי שעה ואני אחזור אליך".

למרות שאת הנקודה השיגה ממש בסיום ואחרי פיגור של 2:0 אבוקסיס לא חושב שהיה פה עניין של מזל. "קיבלנו מתנה מההגנה שלהם ב-2:1, אבל אנחנו נתנו לקריית שמונה שתי מתנות. כדורגל זה משחק של טעויות".

אבוקסיס הוסיף: "אם היו נותרות עוד כמה דקות גם היינו מנצחים את המשחק אבל אני לא חזיר. אני מרוצה מהנקודה, למרות שברור שלפני המשחק רציתי לנצח אותו".

מאמן בני יהודה הודה שהוא אינו מרוצה מכך שקבוצתו צברה רק 10 נקודות מ-24 אפשריות אבל סייג: "אנחנו קבוצה חדשה שרק עלתה ליגה ומורכבת מהרבה צעירים".

על הקללות כלפי אחמד עאבד 'מחבל, מחבל' אמר המאמן: "אני לא שמעתי את זה אבל אם זה קרה זה לא בסדר".

בלדוט. "איפה שיש צעירים, יש חוסר יציבות" (עדי אבישי)

אסי בלדוט:  "התחלנו את המשחק טוב עם בטחון אבל אז נתנו להם שתי מתנות וזה קצת שבר אותנ ו. ועם כל זאת הצלחנו לחזור ל-2:2 ולגלות הרבה אופי. יש הרבה צעירים בקבוצה ולכן יש גם חוסר יציבות. אבל אני בטוח שהם יתייצבו בסופו של דבר וייתנו את הטון במהלך העונה".

חיימוב: "השופט עם יד קלה על ההדק"

גיא חיימוב, קפטן קריית שמונה: "מהזווית שלי נראה היה שהשופט היה עם היד קלה על ההדק בפנדל לזכות בני יהודה. גם לגבי הצהוב השני לבראון אפשר היה להסתפק באזהרה מילולית ולא להרחיק. מאכזב להוביל 0:2 ולצאת רק עם נקודה בסוף".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי