"אם נמשיך ככה, אפשר להידבק לצמרת"

שחקני חיפה בטירוף. סוף סוף
שחקני חיפה בטירוף. סוף סוף | צילום: ערן לוף

אחרי עכו, בחיפה מחפשים המשכיות. פלט: "כואב לי הלב על הבוז"

(גודל טקסט)

מה שניצחון אחד יכול לעשות. מכבי חיפה סוף סוף רשמה ניצחון ביתי אחרי 0:4 גדול על עכו אמש (שבת) ומספר שחקנים בקבוצה כבר מפנטזים על המשכיות.

 

"אם נמשיך ככה הצמרת לא רחוקה כל כך, מי יודע? היו דברים מעולם", אמרו שחקנים.

 

 

החלוץ גליינור פלט אמר בסיום: "חיכיתי הרבה זמן לשחק. שמח שניצחנו ושכשבתי. אנחנו מחפשים את הנוסחה הנכונה כדי שיהיה לכולנו טוב יותר". על העובדה שזכה לפירגון מאלירן עטר אמר: "אני צריך לשחק יותר כדי להכיר יותר את השחקנים. אלירן שחקן מצוין ככל שמשחקים יותר נהיים יותר טובים".

 

ההולנדי שכבר שער בכורה החמיא לקהל: "שמעתי הרבה על האוהדים וראיתי מהתחלה שהם ממש מדהימים, הם תומכים בנו. כואב לי שאני שומע בוז". החלוץ לא שכח את האקסית מב"ש: "היה לי נהדר שם, אבל אני שמח להיות בחיפה, זה מועדון גדול".

 


פלט חוגג. נכנס לעניינים (ערן לוף)

 

יחד עם זאת, ברור לכולם במכבי חיפה שרוני לוי ושחקניו צריכים כבר בשבת המשכיות נגד מכבי פתח תקווה. בקבוצה היו מציאותיים והבהירו כי חובה להרים את היכולת ודברים שהלכו בקלות נגד הפועל עכו לא יספיקו נגד המלאבסים כשהדעה בחדר ההלבשה המאושר, שאסור להפסיד יותר העונה בסמי עופר. לשבחים זכה פסיכולוג הספורט, רענן דגן שהתחיל השבוע לעבוד עם הקבוצה ולחבר אותה לאמונה שהעונה רק התחילה.

 

שחקני מכבי חיפה נתקלו לראשונה במפגן קללות מכיוון חלק בלתי מבוטל של האוהדים ששכחו גם את הקפטן יוסי בניון ולא פספסו אותו במחאתם. שריקות הבוז צרמו וכאבו, כשהירוקים ביציעים סימנו רק את ולדימיר סטויקוביץ', דקל קינן ואופיר קריאף כמי שאהדתם נתונה אליהם בשל מחויבות ולחימה עבורם ועבור המועדון. בחיפה יודעים שדחיפת הקהל חשובה ומקווים שאכן הקהל יתמוך ביתר השחקנים שהחזירו ולו במעט על התמיכה מתחילת העונה.

 


חיוכים בכרמל. הפנים קדימה (ערן לוף)

 

שחר הירש זכה לדקות משחק ראשונות העונה כשחן עזרא ואלון תורג'מן עלו מהספסל רק לאחר שנכבשו ארבעה שערים. מהמשחק נגד מכבי פ"ת ימשיכו להיעדר הפצועים טאלב טוואטחה, אייל משומר ואביחי ידין. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי