פירס וחסן יגידו לאוסידון: אל תיגע בדורה

דורה. ישרוד עוד שבוע?
דורה. ישרוד עוד שבוע? | צילום: דניאל סטרבורבדיס

שחקני מכבי נתניה כינסו ישיבת חירום ולקחו אחריות למצב

(גודל טקסט)

שחקני מכבי נתניה ערכו בצהריים (ראשון) אסיפת חירום בעקבות מצב הקבוצה, שירדה למקום האחרון בטבלה.

 

במהלך השיחה, שנערכה ללא נוכחות הצוות המקצועי וההנהלה, הוחלט פה אחד כי נציגות השחקנים, בראשותם של צמד הקפטנים רומריו פירס וירין חסן, ייפגשו עם יו"ר המועדון דורון אוסידון. השחקנים ידרשו ממנו שהמאמן שלומי דורה לא יפוטר וימשיך בתפקידו, כאשר הם לוקחים על עצמם את האחריות למצבה של הקבוצה.

 

 

אוהדי הקבוצה זועמים על המצב ודורשים מאוסידון לטפל במצב. היו"ר שמיהר לעזוב את יציעי דוחא לאחר המשחק, לא מתכוון לפי שעה לפטר את דורה.

החלוץ הגמבי, מומודו סיסאיי גילה יכולת חלשה מאוד והוא הראשון שעשוי לשלם את המחיר בחלון ההעברות של חודש ינואר. בנתניה טוענים כי גם מעמדו של מילאן סימילאניץ' הסרבי מעורער אחרי שלא הזכיר את יכולתו ממשחקי טרום העונה.

 

"התרסקנו עם סיסאיי, הוא מהזרים הגרועים שהיו פה בשנים האחרונות", אמר גורם בנתניה. "סימילאניץ' לא תורם כלום מתחילת העונה, מאחר לאימונים ולא מתחבר. זה לא זה", הוסיף.

 

בקבוצה מאוכזבים מאוד מיכולתו של יובל אבידור שלא מצליח לכבוש, למרות ההזדמנויות להם זוכה במהלך הדקות שהוא משחק. "הוא חייב לדורה את הקריירה והגיע הזמן שיתחיל להחזיר לו לפני שיהיה מאוחר", אמרו במועדון.

 


סמילאניץ' מול סכנין. מאכזב מאוד (ערן לוף)

 

הקשר טל איילה אמר בסיום: "תיקו שכולו הפסד. לחצנו אותם והגענו להזדמנויות. אני כבר לא יודע למה הכדור לא נכנס. זה פשוט פספוס". הקשר התייחס לקראת צמד המשחקים הקשים נגד הפועל ב"ש ומכבי ת"א: "ראינו מה רעננה עשתה בבלומפילד, אני מקווה שיהיה לנו את הניצחון הזה שירים אותנו למעלה. נותנים לנו הכל כדי להצליח".

 

ברשתות החברתיות עדיין סוערות הרוחות בעקבות חקירתם של שלושת  האוהדים, דבר שגרר מחאה גדולה של הקהל שלא הגיע לסכנין.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי