"לנצח קבוצה בסדר "גודל של מכבי פ"ת זה הישג"

הוכנבויים. מרוצה
הוכנבויים. מרוצה | צילום: ערן לוף

הפועל עכו עלתה למקום ה-8, הוכנבויים מרוצה: "הנקודות שצברנו זה מעל לציפיות"

(גודל טקסט)

סיפוק גדול בהפועל עכו מהניצחון הביתי אמש (שבת) 0:1 על מכבי פתח תקוה. הקבוצה הצפונית שברה בצורת של ארבעה משחקים ללא כיבוש ורשמה משחק שני ברציפות ללא הפסד. עכו עלתה למקום השמיני בטבלה, כשהיא רחוקה ארבע נקודות מהקו האדום, שנתן למועדון קצת אויר לנשימה.

 

"זו הרגשה טובה, אנחנו מרוצים", אמר מאמן הקבוצה, ירון הוכנבוים. "בשבילנו לנצח קבוצה בסדר גודל של מכבי פ"ת זה הישג גדול. ה-13 נקודות שצברנו בשלב הזה של העונה זה מעל ומעבר לציפיות".

 

 

לאחר התבוסה 4:0 שנחלה למכבי חיפה, המאמן מעודד מכך שקבוצתו לא ספגה בשני המשחקים האחרונים ונותן את הקרדיט לחזרתו למרכז ההגנה של הקפטן מושיקו מישאלוף, לאחר שהתאושש מפציעתו. "אין לנו סגל עמוק והוא שחקן משמעותי מאוד עבורנו, זה קריטי אם הוא לא משחק. הוא חשוב במערך שלנו".

 

הוכנבוים התייחס גם לחסרונו של אליאור סיידר הפצוע, שייעדר בשבועות הקרובים בשל קרע בשריר הירך האחורי. "זו מכה עבורנו. אני מאוד מקווה שיגיע חיזוק, אבל כרגע אין כסף ואין את האפשרות להביא רכש. אני מקווה שזה ישתנה".

 

כובש שער הניצחון, ציון צמח, שגם חזר בשני המשחקים האחרונים להרכב, אמר: "זה שער ליגה ראשון שלי, כיף לחזור לכבוש ובעיקר לנצח, זה ניצחון חשוב עבורנו. אם לא היינו מנצחים היינו מסתבכים. עמדנו טוב במגרש, כולם רצו כמו מטורפים עם הרבה נחישות וזה מה שעזר להביא את הניצחון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי