"שיחקנו מול יריבות שהיינו צריכים לנצח"

חיימוב. לפחות הוא לא סופג
חיימוב. לפחות הוא לא סופג | צילום: דני מרון

חיימוב מאוכזב מה-0:0 של ק"ש מול כפ"ס, אבל אופטימי: "צריך סבלנות"

(גודל טקסט)

אכזבה גדולה בהפועל קרית שמונה לאחר התיקו המאופס אמש (שבת) מול הפועל כפר סבא באיצטדיון לויטה. בכך סוגרת סגנית האלופה משחק שני ברציפות בו היא לא כובשת ומשחק שלישי ברציפות ללא ניצחון.

 

"זה מאכזב מאוד, לא ככה ציפינו לסיים את המשחק", אמר השוער, גיא חיימוב. "לא ניצלנו את המצבים שהגענו אליהם, אבל אני לפחות שמח על כך שההגנה ואני הצלחנו לשמור על שער נקי".

 

 

השוער התייחס ליכולת הקבוצה בשלושת המשחקים האחרונים, בהם הוציאה שלוש נקודות בלבד ורשמה רק שני שערי זכות. "שיחקנו מול שלוש יריבות שהיינו צריכים לקחת יותר נקודות מולן. אנחנו קבוצה חדשה שעדיין צריכה להתחבר", הסביר השוער, שנשאר אופטימי. "לפני שנתיים, שהיינו קבוצה חדשה לגמרי, היינו בשלב הזה של העונה במקום השמיני או התשיעי. רק אחרי ינואר נכנסנו לעניינים ועשינו כמה חודשים מטורפים. זה לוקח זמן. איבדנו שחקנים חשובים בקיץ וזה לא פשוט".

 

למרות התוצאות האחרונות, הפועל ק"ש סופרת הפסד ליגה אחד בלבד והיא נמצאת במקום השלישי בטבלה, לפחות עד משחקה הערב (ראשון) של בית"ר ירושלים הרביעית. חיימוב התייחס למיקום הקבוצה בחלקה העליון של הטבלה: "כרגע זה עניין אופטי. כולם קרובים לכולם בטבלה. קבוצה שתצליח לחבר שניים – שלושה ניצחונות ולגלות יציבות תוכל לפתוח פער".

 

לקראת ההמשך אמר השוער: "אין ספק שאנחנו צריכים לשחק ולהיראות יותר טוב. כרגע אנחנו לא מציגים את מה שאנחנו מצפים מעצמנו. לפחות אנחנו לא מפסידים, שזה חשוב. אנחנו צריכים לעבוד קשה ולהשתפר". על מטרות הקבוצה אמר: "המטרה שלנו היא לשחק כדורגל טוב ולהיות בפלייאוף העליון, לשם אנחנו מכוונים".

 

בסיום המשחק שוחח הבעלים איזי שרצקי עם שחקני הקבוצה וביקש מהם לעבוד קשה על מנת להשתפר בהמשך.

 

היום תחזור הקבוצה לאימונים ותחל בהכנותיה לקראת משחקה הביתי מול מכבי פתח תקוה במחזור הבא בליגה, שיערך בעוד כשבועיים לאחר פגרת הנבחרות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי