גיא לוי: "יש לנו הרבה עבודה". בן זאב התפטר

גיא לוי הבוקר בחודורוב
גיא לוי הבוקר בחודורוב | צילום: עדי אבישי

המאמן העביר אימון בכורה. היו"ר: "חושב שדברים צריכים להתנהל אחרת"

(גודל טקסט)

"בארי החליט לעזוב, הוא לא יכול לעבוד עם כבירי", כך סיפר הבוקר (ראשון) גורם בכיר בהפועל תל אביב בכל הקשור לאיומו של יו"ר המועדון, בארי בן זאב להתפטר מהמועדון, זאת בשל משבר גדול בינו לבין הבעלים אמיר כבירי.

 

שעה קלה לאחר דבריו של הבכיר לספורט1, היו"ר שם את המפתחות והודיע על התפטרותו בעקבות מערכת היחסים עם הבעלים.

 

 

"נכנסתי למועדון כאשר הוא היה על סף פשיטת רגל כלכלית ומקצועית, אולם בכוחות משותפים הצלחנו לייצב את הקבוצה", כתב בארי בן זאב בהודעת עזיבתו.

 

"מתחילת העונה הנוכחית יש בעלים חדש אשר משקיע את מיטב כספו ומרצו להצלחת המועדון. אני חושב שהדברים במועדון צריכים להתנהל באופן שונה ולכן אני עוזב, אבל רק לאחר שבשעה טובה מונה מאמן ראוי לקבוצה. לכל אורך התקופה מילאתי את התפקיד בהתנדבות מלאה כאשר אך ורק טובת הקבוצה עומדת לנגד עיניי. אני רוצה להודות לכל האוהדים הנפלאים של הקבוצה שתמכו בי כל הזמן. אני אמשיך כמובן לעזור למועדון ככל שאתבקש".

 

הבעלים אמיר כבירי מסר בתגובה: "אני מודה לבארי שהיה אחד מהאנשים הראשונים עימם נפגשתי לפני שהחלטתי להיכנס למערכת כבעלים. עברנו קיץ מאוד אינטנסיבי ובארי תמיד היה שם עבורנו לכל משימה, ועל כך מגיע לו כל הכבוד וההערכה מכל אוהדי הפועל. אני בטוח שנמשיך להיעזר בידע ובניסיון של בארי ככל שנזדקק לו בהמשך והוא יתייצב לצד המועדון ללא סייגים כפי שעשה עד כה".

 

גיא לוי העביר אימון בכורה

 

"אני שמח מאוד שהגעתי למועדון גדול. אני מודע לגודל האחריות ויש לנו הרבה עבודה", אמר גיא לוי בפתיחת דבריו באימון הראשון אותו העביר הבוקר במתחם חודורוב.

"לא היה משחק טוב אתמול בכללי ולא רק של השחקנים, אבל השחקנים הפגינו מחשבה ואחריות וזה חלק מההתפתחות של הקבוצה להשיג נקודות גם בצורה הזו וזה יכול לחזק אותנו. אני רוצה לראות את הפועל משחקת טוב וקשה לי לפרט בדיוק מה צריך לשפר".

לוי ובאדיר. שיתוף הפעולה יוצא לדרך (עדי אבישי)

על הפגישה עם כבירי: "הייתה פגישה שבמהלכה הייתה בינינו התאמה. ראיתי בזה ראיון עבודה לכל דבר". על שהיה אופציית אחרונה בתור הוסיף: "אני לא יודע אילו מועמדים היו. הפועל תל אביב פנו אליי ושמחתי מזה, הייתה פגישה והסתדר הכל. מה שהיה פה לפני או ההתנהלות שהייתה לפני לא נוגעת אליי. באתי לעשות תפקיד ואני רוצה להתרכז מקצועית בו". 

על חיזוק בינואר: "אני לא מתעסק בינואר. יש פה שחקנים טובים שצריכים פשוט להפיק מעצמם יותר וזאת העבודה שלי". 

על המטרות שהוצבו לו: "אני לא נכנס למטרות , אני רוצה להכיר את השחקנים שלי ולשחק כדורגל טוב ורק אז נוכל להסתכל קדימה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי