"לא חדש שבסכנין אין סבלנות. זה לא נעים"

כהן. האירועים האחרונים יובילו לסיום דרכו?
כהן. האירועים האחרונים יובילו לסיום דרכו? | צילום: ערן לוף

במועדון לא נרגעים מהעימות בין המאמן לבעלים אחרי בני יהודה (2:2)

(גודל טקסט)

למרות שהשוו בדקה ה-92 משער אדיר של עלי עותמאן מ-20 מטרים שקבע 2:2 דרמטי מול בני יהודה אמש (שבת) בדוחא, בבני סכנין יש אכזבה גדולה מהתיקו הביתי מול הזהובים, שגורר לא מעט ביקורות ואי שקט במועדון.

 

נציגת המגזר רושמת משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון, כשהיא רחוקה שלוש נקודות בלבד מהקו האדום (שעשוי לרדת לשתיים הפרש, אם מכבי חיפה תנצח הערב את בית"ר ירושלים) והתחושות במועדון הן של חוסר שביעות רצון.

 

 

במועדון לא נרגעים מהעימות הקולני אמש בסיום המשחק בין המאמן אלי כהן ויו"ר המועדון מוחמד אבו יונס וכרגע קיימת מתיחות בין השניים, אך לא ברור כיצד זה ישפיע, אם בכלל, על עתידו של המאמן.

 

"אנחנו פשוט פראיירים, הגענו למצבים אבל לא ניצלנו אותם. הייתה תחושה של פספוס בסוף, פחות שמחה על השוויון", אמר אחד משחקני הקבוצה בשיחה עם ספורט1. "לא סגרנו נכון את ההתקפות המתפרצות שלהם. שחקני ההגנה לא קראו נכון את הכדורים הארוכים וספגנו את שני השערים ממתפרצות קלות. אח"כ כבר קשה לרדוף אחרי היריבה".

 

"אנחנו סופגים שערים שטותיים ולא מנצלים את המצבים בחלק הקדמי. בסוף הכדור נכנס והשוונו, אבל זה רק כואב עוד יותר, כי היינו צריכים לנצח את המשחק הזה. זה מאכזב, ישבנו עליהם כל המשחק ופיספסנו הזדמנות להידבק למעלה בטבלה".

 

על התקרית בסיום המשחק, כאשר היו חילופי צעקות בחדר ההלבשה בין היו"ר מוחמד אבו יונס והמאמן אלי כהן והמחאה של הקהל, אמר: "שמענו צעקות מחדר ההלבשה בין אבו יונס לאלי. גם עם הקהל היה בלאגן. זה לא חדש בסכנין שהאוהדים חסרי סבלנות, ואפשר להבין אותם אחרי מה שהם ראו על הדשא, אבל זה עדיין לא נעים לראות את זה".

 

גורם נוסף במועדון העביר גם הוא ביקורת על משחק ההגנה של הקבוצה, שספגה ארבעה שערים בשני המשחקים האחרונים, כמו גם את הרכש שבוצע במהלך הקיץ האחרון. "הטענות הן בעיקר על הסגירות בהגנה", אמר גורם במועדון לספורט1. "אברהם פאס חסר לנו (בעקבות פציעה, נ.ל) וזה משמעותי. חטאב עוביידה הוא שחקן טוב אבל צעיר ועדיין חסר ניסיון, גם אבו סאלח לא חף מטעויות".

 

בהמשך הוסיף: "אנחנו משלמים על ההתעקשות לא להביא עוד בלם ולא להחתים בקיץ את איציק כהן לעוד עונה. היו צריכים לחכות לפציעה של פאס בשביל להבין שצריך להחתים בלם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי