יוקאנוביץ' לא צפוי להמשיך עונה נוספת

יוקאנוביץ'. מכבי שלו היא החלשה ביותר?
יוקאנוביץ'. מכבי שלו היא החלשה ביותר? | צילום: עדי אבישי

הסרבי על כוונת בעקבות היכולת. אחמד עאבד יעבור תמורת מיליון יורו?

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב מדורגת ראשונה בטבלה לפחות זמנית לאחר ה-1:2 על מכבי נתניה, אלא שבשיחות פנימיות ובאמירות בקרב שחקנים ומקורבים למועדון הקבוצה הנוכחית של המאמן סלבישה יוקאנוביץ' היא החלשה והכי פחות איכותית ומלהיבה מאשר קבוצות האליפויות של אוסקר גרסיה, פאולו סוזה ופאקו אייסטראן.

 

האמירה שעולה מזה מספר שבועות ארוכים ממתחם האימונים בקריית שלום עוסקת במכבי תל אביב שהיא קבוצה לא מאומנת, חלשה בהגנה, בקישור ובהתקפה.

 

 

גורם המקורב למכבי תל אביב אמר היום: "למאמן יש בכול משחק שפע של טענות ואמירות שהוא התאהב בהן מול התקשורת ומזכירות את התירוצים של מוריניו בצ'לסי. יוקאנוביץ' צריך להתייצב מול המיקרופונים ולהסביר מדוע הוא כמאמן לא משפר את היכולת של המשחק הקבוצתי ושל כל שחקן הנמצא בסגל שצועד לאחור במקום קדימה".

 

"השחקנים צועדים לאחור" (עדי אבישי)

 

אל תרוצי העייפות והעומס של יוקאנוביץ' נוסף הקפטן ערן זהבי שאמר: "חובה על התקשורת לתרגם יותר נכון את הדברים של המאמן. נכון שלא שיחקנו טוב נגד מכבי נתניה ואני לא מבין מדוע לא מתחשבים בנו. למה היינו צריכים לשחק בשבת ולא ביום ראשון או שני כשיש עכשיו פגרה? את מכבי תל אביב לא מעניין נושא הערוצים המשדרים. היינו צריכים לקבל את תמיכת ההתאחדות לכדורגל והמנהלת כי בעומס הקיים אנחנו לא מסוגלים לשחק בתשעה ימים ארבעה משחקים".

 

נכון לעכשיו ובהתאם להכרזה של המאמן במסיבת העיתונאים בחיפה לאחר פורטו, הוא יכבד את חוזהו עד סוף חודש מאי, אבל במועדון טוענים כי יוקאנוביץ' גם כך לא מיועד להמשיך בעונה הבאה.

 

יוקאנוביץ'. גם כך לא בתכניות לעונה הבאה (עדי אבישי)

 

במכבי תל אביב נערכים לשינויים בחודש ינואר עליהם שוקד המנג'ר ג'ורדי קרויף, שיהיה אמור בקרוב לספק הסברים בנושא לבעלים מיץ' גולדהאר שבוודאי תוהה על היכולת של קבוצתו.

 

בחודש ינואר יעזבו לפחות שני זרים ויגיעו אחרים כשבין הישראלים כבר מסומן חלוץ קריית שמונה אחמד עאבד כיעד הראשון לנחות בקריית שלום, כששווי העסקה המשוער הוא מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי