"החזקנו מעמד רוב המשחק, זה מתסכל"

טל בנין ושחקניו יצאו מאוכזבים מ'טרנר'
טל בנין ושחקניו יצאו מאוכזבים מ'טרנר' | צילום: דני מרון

בהפועל חיפה מאוכזבים מההפסד לבאר שבע: "פספסנו נקודה חשובה"

(גודל טקסט)

אכזבה בהפועל חיפה מההפסד 1:0 אמש (שני) להפועל באר שבע באיצטדיון טרנר שהשאיר את האדומים מהכרמל במקום ה-11 ובמרחק שתי נקודות בלבד מהקו האדום. עיקר התסכול במועדון הוא על כך שהקבוצה החזיקה מעמד ולא ספגה עד דקות הסיום, אך בסופו של דבר סיימו את המשחק עם הפסד.

 

"אנחנו מאוכזבים, היינו במרחק 10 דקות מלהוציא נקודה באחד המגרשים הכי קשים בארץ", אמר שחקן הקבוצה", "עמדנו לאורך דקות ארוכות בלחץ של שחקני באר שבע אבל לצערנו יצאנו מופסדים בסוף. זו נקודה שהייתה חשובה עבורנו ונצטרך לעבוד קשה במשחקים הבאים בשביל לא להסתבך בתחתית.

 

שחקן נוסף אמר: "כולם חשבו שנספוג מינימום שלישייה ונובס, אבל נלחמנו, עמדו טוב על המגרש והיינו מאוד נחושים ומחויבים, אבל לצערנו זה לא הספיק. אנחנו לא מתנחמים בעובדה שלא הובסנו וספגנו הפסד מינימלי, הפסד זה הפסד ובסופו של דבר לא לקחנו נקודות".

 

לקראת משחקה מול האלופה במחזור הבא אמר: "למרות האכזבה, המשחק אתמול נתן לנו סיבות לאופטימיות לקראת מכבי ת"א. אם נבוא עם אותה נחישות ולחימה אני מאמין שנוכל להוציא נקודות. נכון שמדובר במשחק קשה לא פחות מב"ש, אבל בשנה שעברה ניצחנו אותם, כך שהכל אפשרי, למרות פערי הרמות.

 

הקבוצה תצא היום לחופש תחזור מחר לאימונים ותחל בהכנות לקראת משחק הליגה מול מכבי ת"א בעוד כשבועיים, לאחר פגרת הנבחרות. מהמשחק יעדר אמיר אבו ניל שלא כשיר. החלוץ, שעבר בדיקת MRI  בתחילת השבוע, סובל מקרע במיניסקוס וצפוי להיעדר כחודש.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי