טירוף ארבייטמן: "מספרת שלא מביישת את פאפן"

ארבייטמן גורם לנגב להיות בטירוף
ארבייטמן גורם לנגב להיות בטירוף | צילום: ירון אלפי

אביטן ("בשביל תואר כל אחד תורם"), סתיו אלימלך וחבריו לקבוצה מפרגנים

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע שוב נושמת פסגות. הקבוצה של אלונה השוותה שיא של 19 שנה עם חמישה ניצחונות רצופים ונדמה כי החבורה של ברק בכר בשלה לרוץ עד הסוף במאבק האליפות עם מכבי תל אביב.

 

זה לא הלך קל, אבל סוף סוף זה הגיע. החלוץ שלומי ארביטמן סיפק שער במספרת מרהיבה ביופיה והקפיץ' את 15,000 האוהדים ב'טוטו טרנר'. ניצחון של אופי ויופי כאחד.

 

 

בעונה שעברה ארביטמן חזר מהגלות האירופית וחתם לשלוש שנים בבאר שבע בקול תרועה רמה. החלוץ סיפק 11 שערים אשתקד, אבל מצא את עצמו בבעיה העונה. בן שהר הגיע, גם טוני וואקמה ודקות המשחק לא היו רבות כשתוסיפו לכך פציעות.

 

ארבייטמן שעבר תקופה לא קלה חזר כמו גדול והוכיח שהוא עשוי מחומר מיוחד – ווינר אמיתי. חלוץ העבר של הקבוצה ומאמן במועדון, ניסו אביטן, מפרגן לחלוץ שגדל בטוברוק: "אם מגיע בבאר שבע למישהו לכבוש, אז זה לשלומי. הוא עבר פתיחת עונה מאוד קשה, איבד את המקום בהרכב ונדחק לקצה הספסל".

 


"אם מגיע למישהו לכבוש זו לו". ארבייטמן מנצח על החגיגה (דני מרון)

 

אביטן הוסיף: "לזכותו יאמר שהוא עבד קשה מאוד באימונים, התנהג כמו מקצוען ולא שמעו ממנו מילה". אביטן התייחס לעניין העתיד של ארביטמן והתחרות בקבוצה ואמר: "אני שמח מאוד בשבילו, הוא חלוץ מאוד מוכשר, יחד עם עבודה קשה זה היה ברור שהשערים שלו יגיעו. לבאר שבע יש חלוצים מצוינים ושלומי הוא אחד מהם. בשביל תואר צריך שכל אחד יתרום את חלקו. זה היה התור של שלומי".

 

קפטן הפועל ב"ש בעבר, סתיו אלימלך, אחד הסמלים המזוהים עם המועדון ומאהובי הקהל האדום הצביע על הפן המנטאלי ואמר: "שלומי לא הרשה לעצמו להסתגל למעמדו החדש כחלוץ שלא יספק את הסחורה וביחד עם הצוות המקצועי ומאמן הכושר דרור שמשון האמין שהוא יכול לתרום".

 

אלימלך התייחס לעתידו של החלוץ: "עתידו המקצועי גרם לו להילחם עם אופי ונחישות קודם כל במנטליות של השחקן הישראלי. הוא הרים את עצמו אחרי החמצות אל פשוטות, והביא עוצמות בדמות מספרת לא מביישת גם את ז'אן פייר פאפן האגדי".

 


ארבייטמן ברגע שהכל התפרץ (דני מרון)

 

הקפטן שהניף גביע ב-1997 מסכם: "אני מריע לאיש שבחן את עצמו תקופה ארוכה וניצח את השטן של הכדורגל וזה האופי במצבים כאלה. שלומי עמד בדיוק איפה שכולם היו מרימים נעל וזורקים על המאמן ושובר את ההגמוניה הקבוצתית וגם מסנן קללה נוראית לקהל".

 

 

 

גם החברים לקבוצה לא שוכחים לפרגן לחלוץ שחזר בגדול. שחקן בכיר בהפועל באר שבע אמר על ארבייטמן: "אנחנו שמחים בשבילו שלומי שחקן שעובד קשה וחבר אמיתי בחדר הלבשה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי