נמשכים המגעים בין הפועל חיפה לחואן פאבלו

יחליף את פרמיסל קובאר? חואן פאבלו
יחליף את פרמיסל קובאר? חואן פאבלו | צילום: עדי אבישי

שוער מכבי ת"א לשעבר יצטרף? רוצ'ט ערך בכורה מול הנוער

(גודל טקסט)

לאחר צירופו הרשמי אתמול (רביעי) של אדריאן רוצ'ט לסגל הקבוצה, בהפועל חיפה ממשיכים לעסוק בהשלמת הסגל של המאמן טל בנין.

 

המגעים עם חואן פאבלו קולינאס, שוער מכבי תל אביב לשעבר ממשיכים, ובמועדון מתלבטים האם להחתימו על חשבון שוערה הצ'כי של הקבוצה, פרמיסל קובאר, שישוחרר במידה והספרדי יוחתם.

 

הצ'כי התחיל את העונה כשוער הראשון, ולאחר שניב אנטמן, שוער המשנה, קיבל את ההזדמנות במסגרת גביע הטוטו, המאמן המשיך לתת לו את הקרדיט גם בליגה, כאשר עמד בין הקורות בשני המחזורים הראשונים של העונה.

 

בתוך כך, מינדאוגאס קאלונאס, הקשר הליטאי ששיחק בעונה שעברה במועדון ושוחרר בשל בעיות משמעת, ממשיך להתאמן עם הקבוצה. הקשר אומנם מגלה יכולת טובה באימונים, וגם לגביו צפויה להתקבל החלטה בימים הקרובים האם להחתימו בקבוצה.

 

הנטייה כרגע היא לוותר על הקשר, גם בשל העובדה שכמעט ולא שיחק בעונה האחרונה ואינו נמצא בכושר, ובעיקר בשל הרזומה הבעייתי של השחקן, הכולל לא מעט בעיות משמעת. במידה ויוחתם יוכנס סעיף בחוזה שמאפשר למועדון להשתחרר מהשחקן במידה ויעבור עבירת משמעת.

 

יחזור לכרמל? מינדאוגאס קאלונאס (ערן לוף)

 

הקבוצה הבוגרת גברה אאחה"צ במשחק אימון 1:6 על קבוצת הנוער משלושער של מהראן לאלה, צמד של זרקו קוראץ ועוד שער של אמיר אבו ניל. לקבוצת הנוער כבש עידו וייר. אדריאן רוצ'ט, קשר הרכש החדש שהגיע מעירוני קריית שמונה, השלים 90 דקות.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי