חזקים בידידות: בית"ר י-ם הביסה את מכבי פ"ת 1:4

כהן. הכניע את מובילת הטבלה
כהן. הכניע את מובילת הטבלה | צילום: ערן לוף

למרות הניצחון במשחק אימון, בבירה העידו: "שחקנים לא באים לידי ביטוי"

(גודל טקסט)

אמנם בליגה בית"ר ירושלים עדיין לא מצאה את הרשת ב-180 דקות, אבל הבוקר (חמישי) הוכיחה הקבוצה של סלובודן דראפיץ' שלפחות במשחקי אימון יש לה למכור. הצהובים-שחורים גברו בחוץ על מכבי פתח תקווה 1:4.

 

יובל יעקובוביץ' העלה את המלאבסים ליתרון כבר אחרי חצי דקה, אבל בדקה השנייה כבר כבש לידור כהן את השוויון. עומר נחמני הפך עם שער בדקה ה-43 וה-56 ושש דקות לסיום קבע נס זמיר 1:4. בית"ר חסרה את אבישי כהן, שחקן הנבחרת הצעירה שתשחק אחר הצהריים (16:00) נגד אלבניה במוקדמות היורו עד גיל 21.

 

 

אחרי שני מחזורים, בית"ר ירושלים מדורגת במקום העשירי עם 2 נקודות משני משחקים, אשר בשניהם לא נכבשו שערים. מכבי פתח תקווה לעומת זאת מובילה את הליגה עם 6 נקודות והפרש שערים 0:4.

 

"אמנם ניצחנו אבל זה לא מהווה אינדיקציה לליגה", אמר שחקן בבית"ר לספורט 1 אחרי ה-1:4 על מכבי פ"ת במשחק אימון. הבשורה מהמשחק היא שינוי או יותר נכון חוסר בשינוי במערך הטקטי של המאמן סלובודאן דראפיץ'. "בתחילת העונה סלובו תירגל אותנו במערך של 4:3:3. הוא אמר שזו השיטה שהוא הכי מאמין בה. פתאום עכשיו אנחנו משחקים כבר מספר משחקים ב-4:4:2 שזו שיטה שלא מתאימה לחומר השחקנים", הוסיף השחקן.

 

"דה לוקאס לא מצליח להביא את היכולות ההתקפיות שלו לידי ביטוי כקשר אחורי, גבאי לא מקבל כדורים כי אין קישור ואפילו אצילי ולידור כהן שמשחקים בכנפיים לא מתאימים בכלל לשיטה הזו כי הם שחקנים שצריכים לחתור לכיוון השער ולא רגילים לרוץ על הקו ולהגביה כדורים לרחבה, זה פשוט לא מתאים".

 


דראפיץ'. מה עם השיטה? (ערן לוף)

 

במקביל, שחקנים בקבוצה התקשו לקבל את הבשורה על פציעתו של שניר משען, אך אמרו שהוכח כי תומר ירוחם מספיק טוב על מנת לשחק בהרכב.

 

בנוסף בקבוצה אמרו כי מי שהיה המצטיין הוא הקשר לירוי צעירי שלא נטל חלק בשני המשחקים ששוחקו  עד כה. צעירי השלים 90 דקות ונראה טוב, הקשר גם הוסיף בישול יפהפה לעומר נחמני על 30 מטרים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי