אלי טביב מנהל מו"מ למכירת בית"ר ירושלים

טביב. בחמישי יקיים מסעת מיוחדת
טביב. בחמישי יקיים מסעת מיוחדת | צילום: ערן לוף

הבעלים טוען כי פנה אליו לפני שבועיים גורם עסקי המעוניין במועדון

(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים ממתינים למסיבת העיתונאים המתוכננת של אלי טביב ביום חמישי, אשר אמורה לשפוך אור על ההתנהלות של טביב ועתידה של הקבוצה.

 

טביב, על פי מקורבים אליו, טוען כי החל כבר לפני שבועיים במו"מ עם גורם עסקי אשר מוכן לרכוש ממנו את המועדון. על פי השיחות המהלך עשוי לקבל תנופה בשבוע הבא. טביב טוען למקורביו כי כול חשיפה והתנהלות המו"מ מול התקשורת תפגע במהלך הנראה מאוד רציני.

 

 

לספורט1 נודע כי לטביב הוגשה הצעה בשווי 22 מילין שקל עבור העברת הבעלות על בית"ר ירושלים, אך למרות הסכום המכובד הוא דורש סכום גבוה יותר. הבעלים, אשר החל בעבודות למען הקהילה, מתכנן להציג במסיבת העיתונאים ביום חמישי את הנאמן מטעמו שינהל את בית"ר ירושלים במקביל למו"מ הנמשך.

 

כמו כן, טביב אמור לדבר על ההתנהלות של חוגי האוהדים מולו ומול המועדון ועל הכספים והתקציב הגבוה של המועדון. נושאים נוספים שצפויים לעלות הם הסיבות של אי החתמתם של חנן ממן ואופיר קריאף ומכירתם למכבי תל אביב של אלי דסה ושלומי אזולאי.

 

בית"ר ירושלים תארח במחזור הקרוב באצטדיון טדי את העולה החדשה הפועל כפר סבא, בצל החשש שחלק גדול מאוהדי הקבוצה לא יגיעו למשחק בעקבות מהלכי המחאה נגד אלי טביב.

 

נראה כי כמו במשחק נגד הפועל חיפה בטדי, יגיעו גם הפעם פחות משלושת אלפים צופים למשחק כשהיציע המערבי אליו לא נמכרים כרטיסים כפי שמצפים אמור להיות פתוח רק לבעלי המנויים.

 

הקשר הברזילאי קלאודומיר פריירה טופל אתמול בבית החולים שערי צדק לאחר שהוכה ביום ראשון לאחר חצות על ידי בלשי משטרה בשל טעות בזיהוי. פריירה חש פגוע ובקבוצה מאמינים כי ישוב לאימונים ויוכל לשחק נגד הפועל כפר סבא לאחר שינוח ויתאושש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי