אנטל: "הזדקקנו לנקודה הזו". ביקורת על ההרכב

הרוש מאוכזב. דעות חלוקות בהפועל
הרוש מאוכזב. דעות חלוקות בהפועל | צילום: אסף קליגר

רגשות מעורבים בהפועל אחרי בית"ר. מנדיונדו ספג ביקורת

(גודל טקסט)

בהפועל ת"א הביעו אכזבה מיכולת הקבוצה אמש (שני) ב-0:0 מול בית"ר ירושלים. עם זאת, במועדון מסרבים להתרגש ומדברים על כך שהתוצאה היתה משקפת. "נראינו לא מחוברים, אבל אין ספק שהיתה רוח לחימה גדולה וניצוצות של יכולת מכמה שחקנים", אמר בכיר במועדון.

 

יחד עם זאת מודים בהפועל שפחות אהבו את ההרכב עימו בחר מנדיונדו לפתוח איתו הן בפן ההגנתי שם בחר להציב את בן אלגרבלי על חשבון אדי גוטליב, אך בעיקר על ההחלטה שלא לכלול את החלוץ דודו ביטון בהרכב על אף העובדה שמדובר בחלוץ היחיד בסגל נכון לעכשיו.

 

 

ליביו אנטל, שחזר לטדי דווקא במדי הפועל אמר בסיום: "נהניתי לחזור לטדי, היה כיף. אבל עכשיו אני משחק בהפועל, אני כדורגלן מקצועי ולכן ברור שכולי שם".

 

 

על התוצאה אמר הרומני המוכשר: "אנחנו שמחים בנקודה. היה יכול להיות יותר טוב, אבל גם לנקודה הזאת הזדקקנו". לגבי המצב המקצועי של הקבוצה אמר החלוץ: "לדעתי שיחקנו טוב. אנחנו קבוצה חדשה, השחקנים מאוד צעירים וזה מצב לא רגיל. לאט לאט נתחבר".

 


מנדיונדו. ספג ביקורת (אסף קליגר)

 

אריאל הרוש שחזר לטדי הפעם כשוער הפועל ת"א קיבל בסיום חיבוקים מחבריו החדשים ואמר: "כל השחקנים ידעו שהייתי קפטן בבית"ר ואת כל הבלאגן שהיה סביב. כל השחקנים, כולל כולם, רצו לשחק בשבילי ולתת הכל בשבילי. אני שמח מאוד, כי ככה זה צריך להיות בקבוצה. אחד בשבילי כולם וכולם בשביל אחד. רק ככה נוכל להצליח ולהגיע למטרות שהצבנו לעצמנו".

 

בהכנת הידיעה השתתף ינון בוטביה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי