בנעליים של ורמוט: מכבי? לחזור להפועל ת"א?

ורמוט. לאן אלך?
ורמוט. לאן אלך? | צילום: אודי ציטיאט

טועמה, אלימלך ולאלה מייעצים לקשר שקצת נתקע בצהוב. כנסו והצביעו

(גודל טקסט)

קרוב לשמונה חודשים עברו מאז אחד המעברים שהסעירו את הכדורגל הישראלי. גילי ורמוט כוכב הפועל ת"א, עד אז קפטן ואחד שזוהה עם הפועל ת"א, החליט לנטוש את הספינה הטובעת וערק לכסף הגדול בצד השני של הכביש – מכבי ת"א.

 

 

 

מאז המעבר ורמוט היה פצוע וכמעט שלא שיחק, את העונה הנוכחית פתח עם חבריו כרגיל והציפיות ממנו היו לחזור לכושר כשחקן מוביל, אך למרות כמה דקות פה ושם במוקדמות האלופות ובליגה דומה שהקשר לא ממש מוצא את עצמו בצהוב. יתרה מכך, יש לו תחרות קשה על המקום בהרכב כאשר דור מיכה ואבי ריקן משחקים לסירוגין על אותה משבצת בצד ימין של הקישור.

 

 

על רקע פגרת הנבחרת אליה הוא שייך והדיבורים מאחורי הקלעים על מעבר אפשרי שלו לקבוצה אחרת ביקשנו לדעת מה חושבים אנשי מקצוע ושחקנים ששיחקו ואימנו אותו בהפועל ת"א בשנים האחרונות על הסיטואציה אליה נקלע.

 

מהראן לאלה, חלוץ הפועל חיפה ואחד שנהנה מהבישולים של ורמוט הגיב: "גילי שחקן ענק, אין ספק שיש לו מקום במכבי ואם הוא מרגיש שהוא יכול לתרום הוא צריך להישאר. ורמוט עשה מספיק כסף בקריירה ככה שהשיקול שלו הראשון שלו לדעתי צריך להיות קודם כל זה שיהיה מאושר ושמח, בטח שהוא לא בתחילת הקריירה". ואם כבר עזיבה אז לאן? "אין ספק שהפועל ת"א. שמה הקהל אהב אותו והוא היה שחקן מוערך וחשוב. אם לא מסתדר לו במכבי הייתי מייעץ לו לחזור להפועל". לאלה שהיה אהוד בקהל האדום התייחס לאפשרות שהקהל יסלח לוורמוט למרות המעבר המתוקשר: "הקהל של הפועל זה קהל נהדר וכמו במקרה רייכרט, גם כאן אני סבור שהקהל יסלח ויקבל אותו בזרועות פתוחות".

 


ורמוט. הקהל של הפועל יקבל אותו? (עדי אבישי)

 

אחד שיודע דבר או שניים על האדומים והיה שותף עם ורמוט ללא מעט הצלחות הוא סלים טועמה. הקשר שעבר העונה לשעריים, הספיק להרגיש גם את הצד השני של הכביש בעיקר בשירים שמנגד, אך גם הוא התייחס לסוגיית ורמוט. "אני חושב שהוא חייב לשחק ולקבל כמה שיותר דקות. לדעתי עשה טעות כשעבר למכבי".

 

טועמה התייחס לחזרה אפשרית של ורמוט לאדום: "אני לא חושב שהוא יחזור להפועל. מכבי חיפה ובאר שבע הן אופציות עדיפות עבורו, ואני חושב שאפילו חיפה היא האופציה הכי טובה עבורו".

 

סולחה מהקהל? "לאוהדי הפועל יהיה קשה מאוד לסלוח לו. לא קל לעשות את המעבר הזה, והאוהדים קיבלו את זה קשה. אני מקווה בשבילו שיסלחו לו, אם יחזור להפועל".

 


ורמוט באדום. חוזר חלילה? (עדי אבישי)

 

עוד סמל אדום בעבר, אבל אחד שגם דרך בצהוב בתחילת דרכו הוא שביט אלימלך."השאלה היא מה האופציות שלו. אין לי ספק שחלק מהשיקולים שלו לעבור למכבי היו בגלל כסף, אני לא חושב שהוא צריך לוותר, נוצר רושם שמכבי ת"א זה נהייה כמו בכדורסל בקטע מקצועי וכל שאר הקבוצות מנסים להתחרות בהם. אני אהיה מאוד מאוכזב אם הוא לא יצליח להשתלב ולתפוס מקום בהרכב של מכבי", העיד השוער.

 

אלימלך נחרץ בנוגע לדעתו על עתיד הקשר: "אין קבוצות בארץ שאפשר להגיד שהוא ילך וישתלב, גילי צריך חום כדי להשתלב הוא לא לידר הוא לדעתי צריך להישאר במכבי ת"א נקודה. גילי צריך להילחם על המקום שלו במכבי מבחינתי שיגלה אופי שילחם ופחות משחקן הרכב זה כישלון".

 

שוער העבר אמנם בטוח שוורמוט צריך להילחם, אך אם יעזוב יש לו דעה מה היעד המועדף: "מבחינת קבוצות אחרות יכול להיות שמכבי חיפה מתאימה לו ב-4-3-3 מצד ימין אבל זה עלול לפגוע בבניון וחוץ מזה שחקני רכש לא הצליחו שם כל כך בשנים האחרונות. אני לא רואה קבוצה שמתאימה היום לגילי חוץ ממכבי".

 


אוהדי הפועל. אם יקבלו את ורמוט זו תהיה צביעות? (עדי אבישי)

 

לגבי חזרה להפועל אמר אלימלך: "זה לא יעשה טוב לשני הצדדים זה יהיה קצת צבוע.,אחרי מה שהוא עשה זה יהיה לא נעים ולא משהו אמיתי מבחינתו ושבא מהלב. הוא בחר בקו מסוים והוא צריך להמשיך עם זה".

 

בהכנת הכתבה השתתף לירן תלם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי