סיסאיי עדיין לא חתם בשל בעיות מול הסוכן הקזחי

סיסאיי. עדיין צריך לעבור בדיקות רפואיות
סיסאיי. עדיין צריך לעבור בדיקות רפואיות | צילום: GettyImages

בנתניה החלו לבדוק אופציות נוספות. שמעון הרוש בספק, פרץ יחליפו?

(גודל טקסט)

שמעון הרוש, מגנה השמאלי של מכבי נתניה, נפצע שוב באימון המסכם היום והוא בספק לקראת המשחק מחר (שבת, 16:45 בספורט2) בבלומפילד מול הפועל תל אביב. אם הרוש לא יפתח יחליף אותו עומר פרץ. בקבוצה של שלומי דורה יודעים שהפסד עלול להכניס את הקבוצה לסחרור של בעיות ורוצים לצאת מבלומפילד לפחות עם נקודה אחת בכיס.

 

למרות הגעתו של החלוץ מאמדו סיסאיי, בנתניה לא מחתימים עדין את החלוץ בגלל בעיות שצצו בין השחקן לבין סוכנו הקזחי ומעבר לכך מעוניינים לבצע לגמבי בדיקות רפואיות נוספות. במקביל נתניה בוחנת מספר אופציות נוספות בדמות חלוצים זרים חופשיים.

 

 

שני שחקני הגנה יחזרו לסגל של דורה לקראת המפגש מול האדומים, אחרי ששמעון הרוש, המגן השמאלי יפתח בהרכב אחרי שהחלים מהפציעה ברגלו וגם הבלם האוקראיני, אנדריי מישצ'נקו, עושה רושם שכשיר אם כי לא באמת האחוזים ומסתמן כי כמו מול בית"ר ירושלים, ירין חסן וזאב חיימוביץ' יאיישו את מרכז ההגנה של הצהובים.

 

הקשר ישראל זגורי, שעשה את הדרך לנתניה מחודרוב בקיץ, עשוי לפתוח בהרכב הראשון על חשבונו של טל איילה, אולם דורה עדין מתלבט בנושא. גאל מרגוליס וחמזה בארי, שאיחר לשוב לישראל ממשחק נבחרת ארצו, ישלימו את שלישיית ההתקפה של נתניה למשחק.

 

הרכב משוער: סימיליאניץ', הרוש, חסן, חיימוביץ' ( מישצ'נקו), ורד, פירס, סימיליאניץ', לוגסי, בארי, זגורי (איילה) ומרגוליס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי