"אם הרוש חושב שנשלם, מחכה לו הפתעה"

הרוש. לא מדאיג את נתניה
הרוש. לא מדאיג את נתניה | צילום: עדי אבישי

במכבי נתניה לא מתרגשים מהבוררות. תאושר דקת הוקרה למוטי קירשנבאום?

(גודל טקסט)

במכבי נתניה לא מתרגשים כלל מכתב ההגנה של הפועל ת"א כנגדם במסגרת בוררות דמי ההשבחה שדורשת בית"ר ירושלים מאריאל הרוש.

 

"שהפועל יתרכזו בלהבין איך שחקן פעיל שלהם תובע אותם. איפה זה נשמע כזה דבר??" אמרו בנתניה והוסיפו, "את הבוררות הזאת נעבור בדילוגים, אם הרוש או הפועל ת"א חושבים שיש ולו הסיכוי הקטן ביותר שנתניה תשלם אגורה, מחכה להם הפתעה בבוררות עם שפן חדש וגדול מהכובע".

 

 

במקביל ובלי קשר, הורה היו"ר דורון אוסידון לאנשי הכספים בקבוצה לברר האם הרוש זכאי למשכורות שלא שולמו לו מהעונה החולפת במסגרת ההסכם בין הצדדים והבהיר כי נתניה תשלם לשוער כל חוב שיימצא עד תום.

 

משפחת מכבי נתניה מרכינה ראשה לזכרו של האוהד המסור מוטי קירשנבאום ז"ל אשר נפטר הבוקר בטרם עת. במעמד זה, אנו רוצים למסור …

Posted by ‎מכבי נתניה – העמוד הרשמי‎ on Friday, September 25, 2015

 

בינתיים בנתניה לא שקטים לקראת המשחק מול הפועל חיפה ורוצים להשיג ניצחון ראשון העונה. יובל אבידור צפוי לפתוח במקומו של ישראל זגורי שנפצע מול קרית שמונה בשבוע שעבר וגמר את העונה.

 

במועדון קיבלו בתדהמה את מותו של אוהד הקבוצה חתן פרס ישראל מוטי קירשנבאום, שהלך הבוקר לעולמו. קירשנבאום היה מאוהדיה המוכרים והמסורים ביותר של הקבוצה ובשעות אלה פועלים בנתניה להנצחת זכרו בדקת הוקרה במשחק מחר מול הפועל חיפה.

 

הרכב משוער: ברק לוי, עומר ורד, אנדריי מישצ'נקו, ירין חסן, שמעון הרוש, רומאריו פירס, מילאן סמיליאניץ', חמזה בארי, טל איילה, יובל אבידור, מומודו סיסיי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי