יוקאנוביץ': "המשחק מול חיפה לא יהיה קל"

יוקאנוביץ'. משנה מטרות
יוקאנוביץ'. משנה מטרות | צילום: עדי אבישי

מאמן מכבי ת"א יציב את גרסיה בהרכב במקום בן חיים. איגיבור יירשם בטופס?

(גודל טקסט)

לאחר ההעפלה לליגת האלופות והתבוסה לצ'לסי, שינו במכבי תל אביב את סדרי העדיפות ומעמידה את ליגת העל ותואר האליפות בקו הקדמי. מכבי תל אביב במשבר מקצועי גדול ומאמנה סלבישה יוקאנוביץ' אינו מתכוון לשמור כוחות למשחק נגד אלופת אוקראינה.

 

המאמן מחשיב את המשחק נגד מכבי חיפה כמו הקלאסיקו הגדול של ספרד בין ריאל מדריד לברצלונה. על פי המאמן הסרבי העדיפות עכשיו עוברת לליגת העל ואיבוד נקודות נוסף עשוי להשפיע על המאבק על תואר האליפות.

 

 

מלבד הבלם טל בן חיים שהורחק משני משחקי הליגה הקרובים לא יוכלו לשחק מחר בסמי עופר גם דיאן ראדוניץ' ושלומי אזולאי הפצועים. הקשר הניגרי נוסא איגיבור קיים אימון מלא התלהבות ובשיחה עם המאמן יוקאנוביץ' ביקש לאפשר לו לשחק ונראה כי הוא יהיה בסגל למשחק מחר.

 

אייגיבור. צפוי להירשם בטופס (אסף קליגר)

 

שחקן במכבי תל אביב: "עושים את ההפרדה בין הצ'מפיונס לליגת העל. כל משחק אינו דבר קל ובטח נגד יריבה כמו מכבי חיפה שחייבת ניצחון נגיע מוכנים כולנו מחויבים לשינוי ורק אז נתרכז בדינמו קייב". 3500 אוהדים בצהוב יגיעו מחר לאצטדיון סמי עופר.

 

באימון הבוקר במתחם קריית שלום תורגל קרלוס גרסיה כבלם במקומו של טל בן חיים שלצידו עומרי בן הרוש. המגן הימני יובל שפונגין תורגל בעמדת המגן השמאלי לסירוגין עם אבי ריקן. בקישור צפוי גילי ורמוט לפתוח בצד ימין. ההחלטה של יוקאנוביץ' אם לפתוח במערך של שני חלוצים עם ברק יצחקי ליד ערן זהבי תתקבל רק מחר סמוך למשחק.

 

ההרכב המשוער: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, איתן טיבי, קרלוס גרסיה, יובל שפונגין (אבי ריקן), גל אלברמן, דור פרץ, ניקולה מיטרוביץ', גילי ורמוט, ערן זהבי, טל בן חיים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי