גילי ורמוט צפוי לפתוח מול מכבי חיפה

ורמוט. יקבל הזדמנות נוספת הערב
ורמוט. יקבל הזדמנות נוספת הערב | צילום: עדי אבישי

הקשר יקבל קרדיט, איגיבור מיעט להתאמן ולא בטוח שיהיה בסגל להתמודדות

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב אין שום שחקן שהוא מעל הקבוצה ואין שום שחקן שישנה את ההתנהלות הסופר מקצועית בקריית שלום.

 

את הסדר הזה למד הקשר הניגרי, נוסא איגיבור, ששב ביום חמישי מבדיקות רפואיות בספרד מלווה ברופאת הקבוצה מיכל גולדוירט. איגיבור התלונן בסיום ההפסד בסטמפורד ברידג' לצ'לסי כי לחצו עליו לשחק למרות שלא החלים לחלוטין מהפגיעה בברך.

 

 

בתאום עם הקבוצה, הקשר נשלח לברצלונה שם האבחנה הרפואית הייתה דומה לזאת של אנשי מכבי – איגיבור יכול לשחק הוא כשיר לחלוטין. הניגרי הגיע לאימון ביום חמישי וסיפר כי הוא כשיר ורוצה לשחק נגד מכבי חיפה. אך מתברר שאצל סלבישה יוקאנוביץ' הדברים אינם עובדים כך.

 

אתמול (שישי), כשעלו השחקנים לאימון, הוא נפתח בהתלהבות על ידי איגיבור שהופתע כעבור זמן על ידי הצוות המקצועי ששלח אותו להתאמן ולרוץ לאורך הקווים.  איגיבור, שהחמיץ יותר משבוע אימונים, לא צפוי לשחק נגד חיפה, ורק לפני היציאה בצהרים לבית מלון יוחלט אם יהיה בכלל בסגל הרחב למשחק הערב באצטדיון סמי עופר.

 

את הבמה הערב יקבל גילי ורמוט שעדיין לא התחבר לקבוצה ולא תרם לה מבחינת שערים ויכולת על המגרש. ורמוט גילה יכולת טובה באימונים ובמועדון טוענים כי הבמה הערב היא שלו, ומצפים ממנו לנצל את ההזדמנות.

 

הקבוצה קיימה הבוקר בקריית שלום אימון טקטי ואין עדיין החלטה של המאמן הסרבי בנושא ההרכב כשברגע האחרון עשוי ברק יצחקי לקבל את חולצת ההרכב על חשבונו של ניקולה מיטרוביץ'. דן גלזר וחביב אוחיון נשלחו לשחק עם קבוצת הנוער של מכבי תל אביב נגד בני סכנין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי