"לא באים להסתגר, רוצים להמשיך את המומנטום"

אבוקסיס. לא שומר טינה לאקסית
אבוקסיס. לא שומר טינה לאקסית | צילום: אסף קליגר

אבוקסיס לקראת הפועל ת"א (18:45, ספ'1): "מועדון שאני מעריך ואוהב"

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון על בית"ר ירושלים, בבני יהודה רוצים לשמור על עקביות. הכתומים שכבר ניצחו את מכבי חיפה, ספגו לאחר מכן שני הפסדים שהורידו אותם לקרקע, ובשכונה לא רוצים שמקרה זה יחזור. הערב (שני,  ישיר בספורט1 וב-HD החל מ-18:45), ינסו חניכיו של אבוקסיס להשיג עוד ניצחון על יריבה גדולה כשיתארחו אצל הפועל תל אביב בדרבי קטן.

 

המאמן אמר באימון המסכם: "אנחנו לא באים להסתגר. המטרה היא להמשיך את היכולת מהמחצית השנייה במחזור הקודם עם לפחות נקודה. אנחנו צריכים לפתוח את 10 הדקות הראשונות בתקווה שיהיו טובות ואז להתאים את עצמנו לסגנון המשחק".

 

 

מי שצפוי לשוב הוא איציק עזוז כשגם אסי בלדוט בתמונת ההרכב: "חזרתו של עזוז ללא ספק מוסיפה ביטחון וניסיון נוסף לקבוצה הצעירה שלנו", הוסיף אבוקסיס.

 


עזוז. חוזר להרכב (אסף קליגר)

 

על המפגש הפיקנטי עם האקסית אמר: "הפועל תל אביב זה מועדון שאני מעריך ואוהב ולא כועס על אף אחד. אני בטוח שהם עושים עבודה טובה אבל עכשיו אני בבני יהודה והמטרה שלנו להבטיח את המקום בליגת העל". מי שייחסר הוא החלוץ המושעה, גל צרויה.

 

הרכב משוער: דלה איינוגבה, איציק עזוז, אביב חדד, סארי פלאח, בן צעירי, תיירי דובאי, אסי בלדוט (סתיו פיניש), אמיר עגייב, פדרו גלבאן, אלמוג בוזגלו, רז מאיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי