"המשחק מול מכבי ת"א הוא על עונה שלמה"

הירוקים חוגגים בגביע הטוטו. מצפים לשער בכורה ו-3 נקודות
הירוקים חוגגים בגביע הטוטו. מצפים לשער בכורה ו-3 נקודות | צילום: ערן לוף

שחקני מכבי חיפה בכוננות שיא לקראת שבת: "חושבים רק על ניצחון"

(גודל טקסט)

אוהדים רבים של מכבי חיפה מכנים את המשחק בשבת נגד מכבי תל אביב "הדרבי הגדול", כמו שאמר על המשחק גם מאמן מכבי תל אביב, סלבישה יוקאנוביץ'.

 

המשחק בין שתי היריבות הגדולות של הכדורגל הישראלי יצבע את אצטדיון סמי עופר ב-26,500 אוהדים בירוק מול 3,500 אוהדים בצהוב. שחקני מכבי חיפה דרוכים ומלוכדים סביב המשימה לנצח את הטרבליסטית ולרשום ניצחון בכורה וגול ראשון העונה במסגרת הליגה.

 

 

שחקנים בקבוצה הזכירו באימון שנערך הבוקר (חמישי) כי מכבי חיפה לא ניצחה את מכבי תל אביב בעונה שעברה בכול חמשת המשחקים שנערכו כולל, משחק גמר גביע הטוטו.

 

זהבי חוגג על מכבי חיפה בעונה שעברה (עדי אבישי)

 

שחקנים בקבוצה אמרו במהלך היום, בדומה לדבריו של אוראל דגני במסיבת העיתונאים, "המשחק בשבת הוא על כל העונה בכול תוצאה שתהיה. החשיבה היא אך ורק על ניצחון נגד מכבי תל אביב אשר יחזיר את המועדון לליגה.

 

"ראו כמה היינו מחויבים למשחק נגד הפועל באר שבע ועכשיו דרך משחק של אתגר גדול יותר נהיה על הדשא עבור המועדון והאוהדים".

 

שחקני מכבי חיפה יודעים שהם צריכים את הדחיפה והרוח הגבית של האוהדים אשר מתכננים מפגן תמיכה אדיר כבר שעה לפני שריקת הפתיחה. במכבי חיפה נותנים כבוד לצהובים מתל אביב ואותם שחקנים הוסיפו: "כל משחק נגד מכבי תל אביב הוא אירוע ענק ואין כאן עניין של מיקום בטבלה. אפשר להגיד כי עד סיום הסיבוב הראשון זה משחק העונה".

 

המאמן רוני לוי אשר יאלץ להסתדר בלי המגן השמאלי המורחק טאלב טוואטחה, מתכוון להמשיך באותו הרכב לוחם וממושמע טקטית ששיחק בבאר שבע מלבד הצבתו של סאן מנחם במקומו של המגן המורחק.

 

רוני לוי שהתלבט אם להחטזיר להרכב את ניקולה דרינצ'יץ' ששב מהרחקה, אמור להשאיר את הקשר המונטנגרי על הספסל ולהעדיף את הצמד אביחי ידין ואופיר קריאף כשלפניהם ישחק הדינמו החדש, הצרפתי-פולני לודביק אוברניאק. השלושה אמורים לשבש את מערך שלושת הקשרים של סלבישה יוקאנוביץ' ולמנוע הספקת כדורים לערן זהבי וברק יצחקי שאמור לפתוח.

 

הקפטן יוסי בניון שעלה לקראת הסיום מהספסל מול ב"ש, צפוי להמשיך על ספסל המחליפים ובמקומו ימשיך חן עזרא לצדם של איתי שכטר ואלירן עטר אשר יעלו עם מוטיבציית שיא לדרבי הפרטי שלהם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי