סופית: איגיבור לא ישחק מול מכבי פ"ת ופורטו

איגיבור. הבהיר כי לא יחזור לפחות עד סוף השבוע הבא
איגיבור. הבהיר כי לא יחזור לפחות עד סוף השבוע הבא | צילום: AFP

במכבי ת"א לא ישתפו את הקשר הניגרי עד שיבריא לחלוטין מהפציעה

(גודל טקסט)

למכבי תל אביב יש חודש עמוס מאוד החל משבת הקרובה, אבל הצוות המקצועי והרפואי עדיין מוטרד מכך שצמד הזרים, הקשר הניגרי נוסא איגיבור והחלוץ הקרואטי דיאן ראדוניץ' פצועים ולא משתתפים במשחקי הקבוצה.

התקווה והציפייה במכבי תל אביב הייתה לראות את השניים חוזרים להרכב הקבוצה במשחק החוץ בשלישי הבא בפורטוגל מול פורטו במסגרת ליגת האלופות, אלא שהקשר נוסא איגיבור הבהיר כי הוא ישוב לשחק רק לאחר המפגש בדראגאו של אלופת פורטוגל.

למעשה, איגיבור שהיה בברצלונה כדי להיבדק במקום בו טופל בעבר, הפנה אצבע מאשימה כלפי הצוות הרפואי של מכבי ת"א שהחזיר אותו לכר הדשא מוקדם מהצפוי ועל כן ההחלטה בקריית שלום היא שלא לשתף את איגיבור עד אשר יחלים במאה אחוז. עד שלא יבהיר לראשי המועדון כי הוא כשיר לחלוטין, הוא לא ישוב לשחק.

איגיבור אמר למקורביו בימים האחרונים כי בוודאות הוא לא ישתתף בצמד המשחקים הקרובים מול מכבי פ"ת ומול פורטו, והתקווה של כל הצדדים היא שהוא ישוב לשחק מול בית"ר ירושלים ומיד לאחר מכן גם בדרבי ובגומלין מול פורטו בסמי עופר בתחילת נובמבר.

ראדוניץ'. בקושי הספיק לשחק במכבי ת"א (AFP)

באשר לדיאן ראדוניץ', במועדון מנסים להכשירו, אלא שבדומה לאיגיבור גם הקרואטי עובר תהליכי שיקום וישנה סקפטיות כי יוכל ליטול חלק במשחק בפורטוגל בשבוע הבא. יש לציין כי שני הזרים כלל לא שותפו במשחק ליגת האלופות הקודם נגד דינמו קייב

למשחק בשבת נגד מכבי פ"ת (החל מ-19:45 בספורט1 וב-HD) נמכרו כבר למעלה מ-3,000 כרטיסים לאוהדי הקבוצה והצפי הוא שיגיעו כ-5,000 צהובים למושבה. מהמשחק ייעדרו בנוסף גם המגן אלי דסה שישוב בחודש הבא ובספק נמצאים החלוצים טל בן חיים ועדן בן בסט וכן המגן הימני יובל שפונגין. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי