סופית: מוגרבי ישאר בסכנין; ספג קנס והשעייה ממשחק

מוגרבי. הביע התנצלות
מוגרבי. הביע התנצלות | צילום: ערן לוף

במועדון מסרו: "כנותו ועברו הנקי עמדו לזכותו בעת קבלת ההחלטה"

(גודל טקסט)

לאחר שפיראס מוגרבי, קשרה של בני סכנין עמד אמש (שלישי) בפני ועדת משמעת פנימית בעקבות האירועים במשחק מול הפועל תל אביב, הבוקר התקבלה ההחלטה על העונש שיוטל על השחקן, שיישאר במועדון ולא ישוחרר ויוכל לחזור באופן מיידי לאימוני הקבוצה.

 

על הקשר יוטל כנס כספי בפועל בגובה 15000 שקל ו-20000 שקל על תנאי עד תום העונה. בנוסף, לא ישותף במשחק ליגה אחד לבחירת המאמן אלי כהן. כמו כן, במועדון דורשים ממוגרבי להתנצל בפני השחקנים בהתכנסות השחקנים ביום שישי הקרוב וניסוח הודעת התנצלות לתקשורת.

 

 

בוועדה נכחו השחקן עצמו, שהגיע ללא ייצוג עו"ד, מנכ"ל המועדון חאלד קאסום, מונדר חלאיילה, וגורם נוסף. מהמועדון נמסר כי "מוגרבי שמע מאנשי הועדה את דבריהם כלפי התנהגותו במשחק, הגיב על ההאשמות והפגין כבוד רב למועדון וליו"ר ולמאמן, כמו כן הביע חרטה והתנצל על המקרה , והבין את החשיבות לשליחותם החינוכית של הספורטאים בחברה".

 

כהן. יבחר את משחק ההשעיה (ערן לוף)

 

בהמשך נמסר: "כנות דבריו של פיראס ועברו הנקי ושייכותו למועדון עמדו לזכותו בקבלת ההחלטה. הועדה השמיעה בפני פיראס את הכבוד שהמועדון רוכש לו ואת ציפיותיו הרבות ממנו. המועדון מאחל הצלחה לפיראס ומאמין שתרומתו למועדון תגדל".

 

בתוך כך, במועדון ממשיכים בהכנות לקראת משחקה הביתי מול מכבי נתניה בשבת. מאחר ונציגת המגזר מארחת בדוחא, איצטדיונה הביתי, במועדון עושים מאמצים רבים על מנת שהמשחק יעבור בשקט וללא תקריות, כולל הסברה לאוהדי הקבוצה ותושבי העיר.

 

אלדר חסנוביץ' התאושש מפציעתו, אך לא כשיר במאת האחוזים להתמודדות ובספק למשחק. ז'אורז'יניו לעומתו, צפוי לחזור ל-11 של אלי כהן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי