בראון: "מאוד מאוכזבים, לא היה פנדל"

שחקני קש מתוסכלים אחרי אובדן הנקודות
שחקני קש מתוסכלים אחרי אובדן הנקודות | צילום: עדי אבישי

קשר ק"ש אחרי בני יהודה. מחמאות לעאבד: "עשה קפיצת מדרגה השנה"

(גודל טקסט)

אכזבה גדולה בהפועל קרית שמונה לאחר ה-2:2 אמש (שבת) מול בני יהודה בבלומפילד, ולאחר שכבר הוליכה 0:2 על הזהובים, שהשוו בסופו של דבר בפנדל בדקה ה-90 וגדעו רצף של שני ניצחונות לסגנית האלופה.

 

"אנחנו מאוכזבים מאוד מהתוצאה", אמר וובה בראון לספורט1, "המשחק כבר היה שלנו אבל לא שיחקנו חכם בדקות האחרונות, היינו צריכים לכבוש את השליש,י המומנטום עבר עליהם עם האדום שלי. זה עצר לנו את רצף הניצחונות וחבל, אבל אני מקווה שנלמד מזה. יותר משבני יהודה חזרו, נתנו להם לחזור".

 

 

על הטעות של הבלם קאסיו פרנדדס, שהובילה לשער הראשון של בני יהודה אמר הקשר: "קאסיו שחקן שכמעט ולא עושה טעויות, אבל אף שחקן הוא לא מושלם ומותר לו פעם בכמה זמן לטעות, לכולנו זה קורה". בראון התייחס גם להרחקתו בדקה ה-88 שגרם לפנדל ושער השוויון של הזהובים: "אני לא חושב שהיה פנדל. הפקקים של חזיזה נתפס בשרוכים שלי ושנינו נפלנו. אבל ברגע שהוא הוציא לי את הצהוב השני, אין לי מה להתווכח, כי זה רק יעשה את זה יותר גרוע".

 

מי שקיבל מחמאות היה כובש הצמד, אחמד עאבד, שמגלה יכולת מצוינת מאז פתיחתה של העונה. "אחמד הוא סופר מוכשר, הוא מהיר עם טכניקה נהדרת ורואים שהשנה הוא עשה קפיצת מדרגה", החמיא לחלוץ חבר מהקבוצה, "העונה הוא הרבה יותר דומיננטי ולוקח אחריות, אנחנו שמחים בשבילו".

 


עאבד חוגג. עשה קפיצת מדרגה (עדי אבישי)

 

ביום רביעי ק"ש תארח את מכבי חיפה במסגרת מחזור השלמה בשלב הבתים של גביע הטוטו (20:15), כששתי הקבוצות מוליכות את הבית והבטיחו את עלייתן לשלב הבא במפעל. מהמשחק ייעדר וובה בראון, בשל הרחקת, כאשר גם דויד מנגה, שלא כשיר ב-100 אחוזים בספק.במועדון בחרו שלא להגיב על הקריאות הגזעניות לאחמד עאבד מצד אוהדי בני יהודה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי