בסכנין מאוכזבים: "ההרחקה שיבשה הכל"

האדום עצר את המומנטום
האדום עצר את המומנטום | צילום: ערן לוף

גורם: "ההחמצה של מוסא ענקית". מוגרבי יחזור להרכב

(גודל טקסט)

תחושות מעורבות בבני סכנין לאחר התיקו המאופס מול מכבי נתניה אתמול (שבת) באצטדיון דוחא. הקבוצה אומנם שיחקה לאורך כל המחצית השנייה בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של דייגו קאצ'ובה על סף סיום המחצית הראשונה, אבל עד ההרחקה של הברזילאי, המארחת לא הרשימה במיוחד, בעיקר שחקני ההתקפה.

"הגענו למשחק בתנופה אחרי ניצחון גדול 0:4 על הפועל ת"א בבלומפילד, וציפינו להמשיך באותה מגמה", אמר שחקן בקבוצה לספורט1, "ההרחקה שיבשה לנו את התוכניות, אבל בסה"כ אחרי ששיחקנו מחצית שלמה עם עשרה שחקנים, לסיים משחק כזה בתיקו ובלי לספוג זה לא רע".

גם המאמן אלי כהן ציפה ליותר מקבוצתו במשחק הזה, אך הודה שהוא מסופק מהנקודה: "בסופו של דבר אני מרוצה. השחקנים נלחמו במחצית השנייה כשהיינו בחסרון מספרי וגילו אחריות, גם הגענו למצבים. למרות שזה משחק ביתי, לאור איך שהמשחק התפתח זו תוצאה טובה, וגם הדרך שהשגנו אותה".

עמאשה. רצה יותר מתיקו (ערן לוף)

אחד האירועים המדוברים במשחק הייתה ההחמצה של הילאל מוסא בדקות הסיום. הקשר בן ה-25, שהצטרף למועדון בשבוע שעבר וערך אתמול את הבכורה במדי הקבוצה כאשר נכנס מהספסל בדקה ה-71, החמיץ מול שער ריק ופספס הזדמנות להעניק לקבוצתו ניצחון מתוק. "זו באמת החמצה ענקית", אמר גורם בקבוצה, "אבל זה משחק ראשון שלו אחרי תקופה שלא שיחק הרבה. אנחנו צריכים להיות מעודדים מעצם העובדה שהגענו למצבים בשערה שחקנים".

בשבת תצא הקבוצה למשחק חוץ בסמי עופר מול הפועל חיפה, שירדה אל מתחת לקו האדום. פיראס מוגרבי, שריצה את עונש ההשעיה שהוטל עליו מהמועדון בעקבות בעיות משמעת, צפוי לחזור להרכב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי